خبرگزاری کار ایران

هفته سیزدهم لیگ برتر

فرصت دایی برای فراموشی باخت سنگین مقابل فولاد/ فرکی به دنبال خروج از وضعیت قرمز!

هفته سیزدهم لیگ برتر فردا با انجام سه بازی آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سیزدهم لیگ برتر پنجشنبه با انجام سه بازی آغاز می‌شود که در اولین بازی ماشین سازی میزبان ذوب آهن خواهد بود.

ماشین‌سازی – ذوب آهن؛ ماشین بدون رسول

در اولین بازی هفته سیزدهم ماشین سازی در تبریز میزبان ذوب آهن اصفهان خواهد بود. ماشین سازی در هفته‌ای که گذشت انواع و اقسام اتفاقات را تجربه کرد. بعد از باخت این تیم به پرسپولیس رسول خطیبی از سمت خود استعفا داد. بعد از او قائم مقام و مدیرعامل ماشین سازی هم از سمت خود استعفا دادند تا مشکلات این تیم بیش از پیش بیشتر شود. حسین خطیبی به طور موقت به عنوان سرمربی ماشین سازی انتخاب شده است و باید دید آیا او می‌تواند ماشین‌سازی را از مخمصه‌ای که در آن افتاده جدا کند یا خیر. ماشین‌سازی تا پایان هفته دوازدهم تنها 6 امتیاز به دست آورده است و قعرنشین لیگ برتر است. از سوی دیگر ماشین سازی مقابل ذوب‌آهنی قرار می‌گیرد که از سه بازی هفته‌های گذشته 9 امتیاز به دست آورده است. ذوب‌آهن در سه بازی گذشته 8 گل زده و هیچ گلی دریافت نکرده است. قطعا حسین خطیبی کار سختی مقابل ذوب‌آهن خواهد داشت.

نفت تهران – گسترش فولاد؛ فرصت دایی برای فراموشی باخت سنگین مقابل فولاد

در دومین بازی هفته سیزدهم نفت تهران میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود. شاگردان دایی هفته گذشته در اهواز با 4 گل از فولاد شکست خوردند. باخت نفت موجب شد تا اختلاف امتیاز این تیم با پرسپولیس صدرنشین 7 امتیاز شود. قطعا دایی نمی‌خواهد از کورس قهرمانی عقب بماند. بنابراین بازی خانگی مقابل گسترش فولاد فرصت مناسبی برای نفت  تهران است تا باخت سنگین مقابل فولاد را فراموش کند. از سوی دیگر گسترش فولاد در دو بازی قبلی خود نتایج قابلی قبولی گرفته است. این تیم مقابل استقلال به تساوی رسید و سپاهان را برد. دایی موفق به شکست گسترش فولاد می‌شود یا شاگردان کمالوند نتیجه دیگری را رقم می‌زنند؟

صنعت نفت آبادان – سایپا؛ فرکی به دنبال فرار از وضعیت قرمز

در سومین بازی هفته سیزدهم در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها سایپا میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود. فرکی، سرمربی سایپا بعد از باخت مقابل استقلال خوزستان از سمت خود استعفا داد. البته استعفای او مورد موافقت هیات مدیره سایپا قرار نگرفت. حالا فرکی فقط باید به فکر برد صنعت نفت آبادان باشد. تساوی و یا باخت مقابل صنعت نفت آبادان هیچ سودی برای او نخواهد داشت. تنها برد می‌تواند خیال فرکی را تا حدودی راحت کند. سایپا تنها با 9 امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.  از سوی دیگر صنعت نفت آبادان در بازی‌های خانگی خود خطرناک ظاهر شده و بعید به نظر می‌رسد این تیم از سه امتیاز بازی خانگی به راحتی بگذرد. با این شرایط آیا فرکی می‌تواند سایپا را از وضعیت قرمز خارج می‌کند ؟

 

کد خبر : ۴۳۵۵۳۴