خبرگزاری کار ایران

هواداران پرسپولیس در دنیا بی‌نظیر هستند

رادوشوویچ: رقابت دوستانه‌ای با بیرانوند دارم/ می‌خواهم روند گل نخوردن پرسپولیس را ادامه بدهم

سنگربان کروات پرسپولیس گفت: در این سه بازی با همه توان برای بسته نگه داشتن دروازه تیمم تلاش کرده‌ام و خیلی خوشحالم که در این کار موفق بودم.

بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس که در سه بازی گذشته این تیم در غیاب علیرضا بیرانوند سنگربان اصلی پرسپولیس بوده است، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط فعلی خودش و تیمش گفت: در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارم. در بازی قبل موفق شدیم سه امتیاز کامل را کسب کنیم و دوباره به صدر جدول برگشتیم که این برای ما خیلی با اهمیت بود. الان هم کاملاً آماده بازی آخر هفته در مشهد هستیم و می‌خواهیم با پیروزی در این بازی، به صدرنشینی در لیگ ادامه بدهیم.

رادوشوویچ در سه بازی که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته، عملکرد خوبی داشته و گلی دریافت نکرده است. او در واکنش به این موضوع اظهار داشت: گل نخوردن بهترین اتفاقی است که می‌شود در یک بازی برای دروازه‌بان‌ها رخ بدهد. من در این سه بازی با همه توان برای بسته نگه داشتن دروازه تیمم تلاش کرده‌ام و خیلی خوشحال هستم که در این کار موفق بودم. البته این را باید بگویم که خط دفاعی ما هم نقش زیادی در این موفقیت داشته و نباید این موفقیت را فقط به نام من نوشت.

سنگربان کروات پرسپولیس در خصوص پنالتی هدر رفته تیم ماشین‌سازی تبریز در بازی هفته گذشته نیز عنوان کرد: در آن صحنه من انگیزه زیادی داشتم که پنالتی را مهار کنم. مسیر ضربه را هم به خوبی تشخیص دادم و مطمئن بودم اگر توپ در چارچوب هم می‌بود آن را مهار می‌کردم. به هر حال از اینکه آن توپ گل نشد و دروازه تیم بسته باقی ماند خوشحالم.

باتوجه به عدم آمادگی مناسب بیرانوند، در بازی روز جمعه مقابل پدیده هم رادوشوویچ درون دروازه قرار خواهد گرفت. این دروازه‌بان در رابطه با همین مساله تصریح کرد: از اینکه یک بازی دیگر هم شانس حضور درون دروازه پرسپولیس را دارم خوشحالم. در این بازی هم با همه توان تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. بازی‌های بیرون از خانه همیشه سختی خاص خودش را دارد و ما هم می‌دانیم که برابر این تیم بازی سختی داریم اما من می‌خواهم روند بسته باقی ماندن دروازه‌ پرسپولیس را در این بازی هم ادامه بدهم.

وی در مورد رقابت خود با علیرضا بیرانوند نیز خاطرنشان کرد: علیرضا دوست خیلی خوب من است و رقابت ما با هم خیلی دوستانه است. او دروازه‌بان خیلی خوبی است که در تیم ملی هم نفر اول است. از اینکه شانس رقابت با او را دارم خوشحالم. رقابت دوستانه در فوتبال باعث پیشرفت بازیکنان می‌شود و شرایط من و علیرضا بیرانوند هم در تمرینات به همین شکل است.

رادوشوویچ، در خصوص هواداران پرسپولیس نیز اظهار داشت: از صمیم قلب هواداران پرسپولیس را دوست دارم و هرچه بیشتر از زمان حضورم در تیم می‌گذرد این علاقه بیشتر می‌شود. آنها هرجا که من را می‌بینند ابراز علاقه می‌کنند که این موضع برای من خیلی با ارزش است. در این سالها که بازی کرده‌ام کمتر تیمی را دیده‌ام که هوادارانش تا این حد عاشق تیمشان باشند. به همین دلیل هم می‌گویم هواداران پرسپولیس در دنیا بی‌نظیر هستند.

بوژیدار رادوشوویچ، در پایان راجع به شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل گفت: بدون تردید ما مدعی اصلی قهرمانی در لیگ هستیم. در این چند هفته‌ای که از لیگ گذشته هیچ تیمی به خوبی ما بازی نکرده و صدرنشینی پرسپولیس در جدول هم این موضوع را ثابت می‌کند. تنها هدف ما در این فصل قهرمانی در لیگ است و برای رسیدن به این هدف با همه توان تلاش خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۴۳۵۵۸۳