خبرگزاری کار ایران

ویسی: نیاز شدیدی به 3 امتیاز فردا داریم/ اگر ببازیم دچار بحران جدی می شویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: ۳ امتیاز دیدار برابر صبای قم حیاتی است و اگر نتوانیم در بازی فردا پیروز شویم تیم ما به کما می‌رود.

به گزارش ایلنا، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل صبای قم اظهار داشت: امتیاز این بازی برای ما بسیار حیاتی است و اگر موفق به کسب 3 امتیاز نشویم تیم ما به کما می‌رود و دچار بحران جدی می‌شویم. نیاز مبرم و بسیار شدیدی به این 3 امتیاز داریم که امیدواریم با بازی خوب بازیکنانمان موفق به کسب آن شویم.

وی درباره ضعف تیم سپاهان در عدم توانایی در حفظ نتیجه گفت: در بسیاری از بازی ها نتیجه را توانسته‌ایم حفظ کنیم و اگر می‌توانستیم شرایط جدول و مسابقه را درک کنیم در تمام بازی‌ها نتیجه لازم را حفظ می‌کردیم و شرایط به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: شرایط ما اصلاً مناسب نیست و تحت هر شرایطی محکوم به برد در بازی فردا هستیم تا بتوانیم کارهای بعدی خود را به خوبی انجام دهیم.

ویسی در پاسخ به این سوال که چه راهکارهایی برای بیرون آمدن از این بحران‌ دارید، گفت: تمام تیم‌های دنیا ممکن است برایشان این بحران اتفاق بیفتد. در لیگ ما تیم‌هایی مانند فولاد و پرسپولیس نیز شرایط ما را در فصول گذشته داشتند. سپاهان خانه جدیدی است که نیاز به زمان دارد تا بتوانیم هماهنگی خود را به دست آوریم.

وی ادامه داد: میانگین سنی فصل گذشته سپاهان 31 سال بود و در حال حاضر این میانگین به حدود 20 سال کاهش یافته است. مطمئن هستم شرایط خوبی در انتظار سپاهان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: هیچگاه در طول فصل عالی نبوده‌ایم اما امیدواریم شرایط خوب خود را پیدا کنیم. مسائل حاشیه‌ای را کنار گذاشته‌ایم و تمام تمرکز خود را برای بازی با صبا قرار می‌دهیم. 

ویسی در مورد وضعیت صبای قم نیز اظهار داشت: تیم صبای قم هم‌اکنون شرایط مناسبی ندارد و حسابی روی آن نمی‌توان کرد. اینگونه تیم‌ها بسیار خطرناک هستند و ما روی بازی فردا حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم که بتوانیم 3 امتیاز آن را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در اوایل فصل قصد داشتید انقلابی را در سپاهان به وجود بیاورید چرا با این تیم قرارداد یکساله امضاء کرده‌اید، گفت: قرارداد مربی فرقی ندارد و مهم این است که به نتیجه دلخواه خود برسید. مدیران باشگاه از من درخواست کردند که انقلابی در سپاهان صورت بگیرد و اگر نتایج به گونه‌ای رقم بخورد که دلخواه آنها باشد آن موقع برای تمدید قرارداد من تصمیم خواهند گرفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: مطمئن باشید سپاهان در نیم ‌فصل دوم شرایط متفاوتی را رقم خواهد زد و جزو 5 تیم بالای جدول خواهیم بود. در جام حذفی هم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.

ویسی گفت: بسیار از انتخاب سپاهان راضی هستم و امیدواریم شرایط در نیم فصل دوم بهبود یابد. 

وی در مورد خریدهای سپاهان در نیم فصل دوم گفت: کاملاً از بازیکنان تیم راضی هستم و آینده خوبی دارند اما مطمئناً در نیم فصل بازیکن جذب می‌کنیم زیرا در امر گلزنی موفق نبوده‌ایم و یک مهاجم تمام کننده می‌خواهیم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم بازیکن جدیدی جذب کنیم باید یک نفر از لیستمان خارج شود و بازیکنی از تیم ما جدا خواهد شد.

ویسی درباره خریدهای خارجی سپاهان و اینکه این خریدها عملکرد خوبی را نداشته‌اند، گفت: زمانی که به سپاهان آمدم شرایط کافی مهیا نبود. هنریکه کارآیی لازم را نداشته است اما گلری که جذب کرده‌ایم عملکرد خوبی را از خودی به جای گذاشته است. مطمئناً در نیم فصل جابه‌جایی خواهیم داشت.

کد خبر : ۴۳۶۰۵۶