خبرگزاری کار ایران

افتخاری: چرا وقتی تیم می‌برد انتقادی نیست؟ / کادر فنی به تقویت نیاز دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کادر فنی تیم فوتبال استقلال نیاز به تقویت دارد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری پس از شکست دو بر یک استقلال مقابل تراکتورسازی در  هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: فوتبال همین است و بازی برد و باخت دارد. در هر صورت این نتایج باعث می‌شود شرایط تیم را بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری کنیم. 

وی درباره تغییرات در کادر فنی گفت: با یک شکست نمی‌توان گفت که باید مربی عوض شود. چرا وقتی تیم می‌برد انتقادی نیست. اگر تیم جا داشته باشد و بازیکن به درد باشگاه بخورد تقویت خواهیم کرد. نیازمند مهره‌های کلیدی برای تیم هستیم و اگر بازیکنی آزاد باشد و کادر فنی بخواهد با او وارد مذاکره خواهیم شد تا تیم را تقویت کنیم. 

مدیرعامل استقلال درباره تقویت کادر فنی استقلال تصریح کرد: بیکار نخواهیم ماند و قرار نیست بی‌تفاوت باشیم. ممکن است کادر فنی تقویت شود. البته منصوریان وظیفه‌اش را انجام می‌دهد و او مربی‌ است که آبروی خودش را بیشتر از هر کسی دوست دارد. او باید خودش درخواست کادر فنی را بدهد و ما هم کمک و حمایت خواهیم کرد. اگر درخواست بازیکن هم بدهد کمک خواهیم کرد. 

افتخاری در پاسخ به این سوال که پیش از این هم گفتید که کادر فنی باید تقویت شود و بهتاش فریبا را اضافه کردید اما نتیجه‌ای نداد، گفت: یک نفر نمی‌تواند تیم را خیلی تغییر بدهد. 

 

کد خبر : ۴۳۶۲۵۴