خبرگزاری کار ایران

شفیعی: وقتی اوت دستی باعث می‌شود تیم ما به گل برسد چرا از آن استفاده نکنیم؟

بازیکن تراکتورسازی گفت: در بالاترین سطح فوتبال هم اوت دستی یکی از شیوه‌های رسیدن به گل است. وقتی اوت دستی باعث می‌شود تیم ما به گل برسد چرا از آن استفاده نکنیم؟

خالد شفیعی، بازیکن تیم تراکتورسازی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی با استقلال گفت: از قبل می‌دانستیم بازی سخت و حساسی را در آزادی داریم. خودمان را از لحاظ جسمی و فکری برای این بازی آماده کرده بودیم و خوشحالم که هواداران بازی خوب و تماشاگرپسندی را شاهد بودند.

شفیعی در واکنش به این موضوع که استقلال را برای چهارمین بار پیاپی در آزادی شکست دادند، گفت: به سال‌های قبل کاری ندارم اما امسال ما به دنبال قهرمانی هستیم و برای تیمی که به دنبال قهرمانی است بازی‌های داخل و یا خارج از خانه تفاوت ندارد. ما نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم. در بازی روز گذشته  هم بعد از گل بدی که دریافت کردیم به لحاظ روحی افت کردیم اما رفته رفته با بازیکنان بزرگ و کادر فنی خوبی که داریم توانستیم بازی را در اختیار بگیریم.

بازیکن تراکتورسازی تبریز در مورد اشتباه محمدرضا اخباری گفت: در تمام دنیا بازیکنان اشتباه می‌کنند. روز گذشته هم اخباری به دلیل مشکلی که چمن ورزشگاه آزادی داشت آرام پاس داد و توپ به بازیکن استقلال رسید. مهم این است که ما از این اشتباهات درس بگیریم و اگر بازیکنی اشتباه کرد بقیه بازیکنان به او روحیه بدهند.

مدافع تراکتورسازی در مورد پرتاب‌ بلند اوت‌ دستی‌ها گفت: در بالاترین سطح فوتبال هم اوت دستی یکی از شیوه‌های رسیدن به گل است. وقتی اوت دستی باعث می‌شود تیم ما به گل برسد چرا از آن استفاده نکنیم؟

شفیعی در مورد دو بازی بعدی این تیم تا پایان نیم فصل اول گفت: این دو بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و امتیازگیری در این دو بازی به معنای نزدیک شدن به قهرمانی است. سپاهان کادر فنی بسیار خوبی به لحاظ ادب و فنی دارد اما ما هم تراکتورسازی هستیم و قطعا به دنبال سه امتیاز بازی خواهیم بود.

 

کد خبر : ۴۳۶۳۱۹