خبرگزاری کار ایران

بحران نداشتیم، فشار روی بازیکنان زیاد بود

بصیرت: اگر صبا را شکست نمی‌دادیم شرایط برای سپاهان سخت می‌شد

مربی تیم سپاهان گفت: ما از ابتدای فصل هیچ وقت قول قهرمانی ندادیم و حرفی در این مورد نزدیم. الان هم مواضع ما همان است و هیچ قولی برای قهرمان شدن نمی‌دهیم.

مجید بصیرت، مربی تیم سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی روز گذشته این تیم مقابل صبای قم در هفته سیزدهم لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی بود. بعد از باخت هفته گذشته ما مقابل گسترش فولاد، همه بازیکنان به این نتیجه رسیده بودند که تحت هر شرایطی باید مقابل صبا به پیروزی برسیم و اگر این بازی را نمی‌بردیم خیلی شرایطمان سخت می‌شد. خوشبختانه قبل از بازی هم اعضای هیات مدیره باشگاه با حضور در بین بازیکنان به آنها دلگرمی دادند و بازیکنان در طول مسابقه با همه توان برای رسیدن به پیروزی تلاش کردند و توانستیم سه امتیاز شیرین و مهم را کسب کنیم.

دستیار عبدالله ویسی، در واکنش به این موضوع که با پیروزی مقابل صبا، بحران تیم سپاهان به پایان رسید اظهار داشت: نمی‌شود گفت درگیر بحران بودیم. ما در دیدارهای قبل خوب بازی می‌کردیم و تنها در گل زدن ایراد داشتیم و نتیجه نمی‌گرفتیم. همین باعث شده بود فشار زیادی روی تیم باشد. خوشحالی بعد از گل مهرداد محمدی هم دلیلش همین فشار زیاد بود. او فصل قبل جزو بهترین مهاجمان لیگ بود اما در این فصل هنوز برای سپاهان گل نزده بود و از این جهت خیلی تحت فشار بود و دیدید که بعد از زدن گل اول به دلیل آرامش روحی که داشت توانست گل دومش را هم بزند. خود من اعتقاد دارم بحرانی قبل از این بازی نداشتیم و با این برد فقط فشار از روی بازیکنان برداشته شد.

مربی سپاهان در مورد میانگین سنی این تیم و توقع بالای هواداران از تیم برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ تصریح کرد: در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشتیم که باعث شد میانگین سنی تیم پایین بیاید. طبیعی هم هست که جوانگرایی در هر تیمی تبعات دارد و نیاز به زمان است که تیم در این وضعیت به شرایط ایده‌آل برسد. البته ما در همین وضعیت هم خیلی خوب بازی می‌کنیم. شکست دادن تیم صبا با این نتیجه کار بزرگی بود که جوانان تیم ما خیلی خوب از پس آن برآمدند. سپاهان در سال‌های قبل که کلی بازیکن بزرگ داشت هم همیشه به سختی صبا را می‌برد اما دیروز این تیم جوان قاطعانه صبا را شکست داد.

او ادامه داد: ما از ابتدای فصل هیچ وقت قول قهرمانی ندادیم و حرفی در این مورد نزدیم. الان هم مواضع ما همان است و هیچ قولی برای قهرمان شدن نمی‌دهیم، با این حال با همه توان برای کسب بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم و توقع داریم هواداران هم در هر شرایطی به بهترین شکل از تیم حمایت کنند.

مجید بصیرت، در پایان در مورد بازی سپاهان مقابل تراکتورسازی در هفته چهاردهم لیگ برتر گفت: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است که کادرفنی و بازیکنان خیلی خوبی هم دارد. آنها با برد روز گذشته مقابل استقلال از نظر روحی شرایط خوبی دارند و ما هم می‌دانیم که کار سختی مقابل این تیم داریم. بازی‌های سپاهان و تراکتورسازی همیشه جذاب بوده و فکر می‌کنم این بار نیز همین طور باشد. امیدوارم هر تیمی در این بازی بهتر بازی کرد برنده شود.

 

کد خبر : ۴۳۶۳۷۲