خبرگزاری کار ایران

رمزگشایی از صحبت‌های قلعه‌نویی و آجورلو در مورد سروش رفیعی

آیا رفیعی در تراکتورسازی ماندگار می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سروش رفیعی، بازیکن تراکتورسازی روز گذشته بازی فوق‌العاده‌ای مقابل استقلال انجام داد و یکی از مهره‌های کلیدی قلعه‌ نویی در این بازی بود. دیداری که در نهایت با برد تراکتورسازی مقابل استقلال به پایان رسید.

با توجه به اینکه رفیعی نیم فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود، مورد توجه تیم‌‌های پرسپولیس و استقلال قرار گرفته است. این موضوع تا جایی پیش رفته است که هواداران استقلال روز گذشته پیش از شروع بازی با شعارهای سروش رفیعی را استقلالی خواندند و خواستار حضور این بازیکن در این تیم شدند. از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم به طور جدی به دنبال این بازیکن هستند. البته برانکو ایووانکوویچ فعلا ترجیح می‌دهد در مورد رفیعی صحبت نکند و هر زمانی که از او در مورد رفیعی سوال می‌شود از پاسخ دادن به سوال طفره می‌رود.

البته نباید از صحبت‌های رفیعی بعد از پایان بازی روز گذشته غافل شد. رفیعی گفت: «اولویت من بعد از پایان قراردادم با تراکتورسازی، بازی در خارج از کشور است. قطعاً در صورت فراهم شدن شرایط با تیمی قرارداد می‌بندم که بیشتر به سودم باشد. فکر می‌کنم فعالیت به عنوان لژیونر بیشتر به فوتبال من کمک کند.»

از صحبت‌های قلعه‌نویی و آجورلو اما مشخص است که تراکتورسازی رقیب جدی دو تیم استقلال و پرسپولیس برای حفظ رفیعی است. قلعه‌نویی در آخرین اظهارات خود گفته است: «اولویت اول تا سوم ما حفظ رفیعی است.» .آجورلو هم بعد از بازی شب گذشته اظهار کرد: «خوش به حال تیمی که رفیعی را به خدمت بگیرد.» با توجه به این صحبت‌ها مشخص است مسئولان تراکتورسازی در حفظ رفیعی بسیار مصمم هستند. چرا که از دست دادن رفیعی برای تراکتورسازی به معنای تقویت دو تیم رقیب برای قهرمانی است بنابراین  بعید به نظر می‌رسد این تیم به راحتی سروش رفیعی را از دست بدهد.

 

کد خبر : ۴۳۶۴۶۸