خبرگزاری کار ایران

تاج: مهم‌ترین اهداف تفاهم نامه استفاده مشترک از امکانات کمپ‌های ایران و ارمنستان است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت یکی از مهمترین اهداف این تفاهم نامه در زمینه تیم‌های ملی و استفاده متقابل دو کشور از امکانات کمپ‌های ایران و ارمنستان است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به دنبال برگزاری اردوی تیم ملی در ارمنستان و انجام اقدامات اولیه برای عقد تفاهم نامه در خلال برگزاری این اردو روز گذشته با حضور در فدراسیون فوتبال ارمنستان تفاهم نامه همکاری خود را با این فدراسیون به امضا رساندیم.

وی در ادامه بیان کرد: نشست با رئیس فدراسیون بسیار خوب و مفید برگزار شد و بازدیدی هم از کمپ مجهز تیم‌های ملی این کشور که دارای بالغ بر 8 زمین مناسب و استاندارد و یک هتل مجهز است داشتیم. یکی از مهم‌ترین اهداف این تفاهم نامه در زمینه تیم‌های ملی و استفاده متقابل دو کشور از امکانات کمپ‌های ایران و ارمنستان است.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: اردوی گذشته تیم ملی و گزارشات دریافت شده از این اردو ما را بر آن داشت تا در ادامه افزایش ارتباط فدراسیون با سایر کشورها این تفاهم نامه را به امضا برسانیم. البته لازم به توضیح است که با توجه به پیشرفت‌های ایران در فوتسال و فوتبال ساحلی مقرر شد تا فدراسیون فوتبال ایران نیز در این زمینه همکاری نزدیکی با فدراسیون فوتبال ارمنستان داشته باشد و همچنین از آنجایی که شرایط آب و هوایی در این کشور نسبت به ایران سردتر است، به آنها پیشنهاد دادیم تا از امکانات موجود در جزیره کیش و بندرعباس چه در زمینه فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی بازدید و استفاده کنند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های سفیر ایران در ارمنستان گفت: طی مدت اقامت بهترین همکاری از سوی سفارت ایران در ایروان انجام شد و مقرر شد تا رئیس فدراسیون ارمنستان در ماه آوریل در ایران حضور یافته و از امکانات فوتبال ایران بازدید کند.

کد خبر : ۴۳۶۸۴۸