خبرگزاری کار ایران

کاظمی: ماشین‌سازی توانایی آسیایی شدن را دارد

سرمربی جدید ماشین‌سازی گفت: شین سازى با این بازیکنان و ترکیب فنى، توان آسیایی شدن دارد و باید در راستاى احیاى دوباره این تیم تلاش کنیم.

به گزارش ایلنا، سرمربى جدید تیم فوتبال ماشین سازى تبریز خطاب به بازیکنان تیمش گفت: ماشین سازى با این بازیکنان و ترکیب فنى، توان آسیایی شدن دارد و باید در راستاى احیاى دوباره این تیم تلاش کنیم.

فرهاد کاظمى در جلسه معارفه خود خطاب به بازیکنان این تیم افزود: هر تیمى آرزوى داشتن تک تک شما را دارد؛ با این حال این شما هستید که باید قدر و ارزش خود را بدانید و براى موفقیت هاى جدید در ادامه لیگ به میدان بروید.

وى در بخش دیگرى از سخنان خود ماشین سازى را تیمى بزرگ ، ریشه دار و محبوب در کشور دانست و خاطرنشان کرد: ماشین سازى را با توجه به شناختى که از قابلیت هاى بالاى این تیم دارم انتخاب کرده ام و دست در دست شما بازیکنان و حمایت هاى هیأت مدیره و هواداران روزهاى خوبى را براى این تیم رقم خواهیم زد.

کاظمى در عین حال با اشاره به حرمت و جایگاه هواداران ماشین سازى در فوتبال تبریز و کشور تصریح کرد: بى هیچ تردیدى هواداران ماشین سازان از جمله فهیم ترین و با شخصیت ترین هواداران فوتبال کشور به شمار مى روند که فوتبال را به خوبى مى فهمند و ما باید از این به بعد پاسخ شایسته اى به حمایت هاى آنان بدهیم.

سرمربى تیم فوتبال ماشین سازى شهردارى تبریز همچنین اولویت اول و اصلى خود در رأس کادر فنى ماشین سازى را رعایت جدى نظم و انضباط و احترام به بزرگ تر ها و پیشکسوتان تیم اعلام و خاطرنشان کرد: اهمیت و حساسیت ویژه اى به نظم و انضباط گروهى و درون تیمى دارم و همه باید تلاش کنیم این نظم و انضباط رعایت شود.

کاظمى در خاتمه از عزم بالاى خود براى موفقیت ماشین سازان در ادامه لیگ و دیدارهاى آینده خبر داد و افزود: این هدف با توجه به توان بالاى بازیکنان دور از دسترس نخواهد بود.

 

کد خبر : ۴۳۶۸۸۶