خبرگزاری کار ایران

بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان درباره دیدار با سیاه‌جامگان بیانیه صادر کرد

بخش رسانه‌ای تیم فوتبال پیکان تهران با صدور بیانیه‌ای و انتشار فیلمی از صحنه‌های داوری دیدار این تیم مقابل سیاه‌جامگان مدعی شد که اعتراض‌های کادرفنی تیم حریف نابه جا بوده است.

به گزارش ایلنا، به دنبال اتفاقات پایانی دیدار پیکان و سیاه‌جامگان که با اعتراض‌های خداداد عزیزی به عملکرد داور مسابقه همراه بود، بخش رسانه‌ای باشگاه پیکان بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

«سوت پایان دیدار پیکان و سیاه جامگان که زده شد، فریادهای سرمربی محترم تیم میهمان بی وقفه به گوش می‌رسید. از کنار زمین، از سالن کنفرانس و در نهایت از میکسد زون ورزشگاه شهر قدس؛ اعتقاد ایشان این بود که داور سر تیمش را بریده، برد پیکان با نامردی به دست آمده و بی ارزش بوده! حالا که 48 ساعت از این مسابقه گذشته، هنوز هیچکدام از اعضای کادر فنی باشگاه پیکان پاسخی به این صحبت‌های غیرمنصفانه نداده‌اند، اما بخش رسانه‌ای باشگاه صرفاً برای روشن شدن اذهان عمومی پنج صحنه از این مسابقه را انتخاب کرده تا ثابت کند اگر در این مسابقه تیمی از داوری ضرر کرده باشد، اسم آن تیم سیاه‌جامگان نیست.

فیلمی که منتشر شده است مربوط به صحنه‌های داوری دیدار پیکان - سیاه‌جامگان است دارای 5 صحنه بحث برانگیز است:

صحنه شماره یک: اعلام یک خطای بی مورد از گادوین منشا و گرفتن یه موقعیت گل مسلم از پیکان.
صحنه شماره 2: اعلام یک خطای هند اشتباه از لوون آیراپتیان که باعث گرفته شدن یک ضربه ایستگاهی برای تیم مشهدی شد.
صحنه شماره 3: یک خطای پنالتی روی سجاد آشوری که توسط داور مسابقه اعلام نشد.
صحنه شماره 4: آفسایدی که به اشتباه اعلام شد تا سیامک نعمتی از یک موقعیت تک به تک محروم شود.
صحنه شماره 5: داور بازی در نیمه دوم فقط پنج دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. این در حالی است که تنها بررسی وقت‌های تلف شده توسط دروازه‌بان و تعویض او نشان می‌دهد 7 دقیقه و 55 ثانیه فقط در این بخش تلف شده. این زمان بدون احتساب پنج تعویض دیگر مسابقه و سایر وقت‌های تلف شده در نیمه دوم محاسبه شده است.

در مورد گلی که پیکان به ثمر رساند و اخراج دروازه‌بان حریف هم همه چیز آنقدر واضح بود که نیازی به مرور آن ندیدیم. در نهایت اینکه مطمئناً اگر اشتباهاتی که به نفع دو تیم در این مسابقه انجام شد را کنار هم قرار بدهیم، آن وقت صحت خیلی از صحبت‌ها زیر سؤال می‌رود، اما باشگاه پیکان و کادر فنی آن باوجود تمام اشتباهاتی که در این 13 هفته علیه این تیم انجام شده، هرگز درباره داور مسابقه اظهارنظری نکرده و از همه مهم‌تر، احترام تیم حریف را زیر پا نگذاشته است».

کد خبر : ۴۳۶۹۴۸