خبرگزاری کار ایران

عزیزی: به فرهاد کاظمی ارادت دارم اما این سه امتیاز برای‌ ما از نان شب هم واجب‌تر است/ منصوریان حتماً‌ از اصفهانیان مشورت بگیرد

مدیرفنی تیم سیاه‌جامگان مشهد گفت: عمده مشکل ما در حال حاضر کمبود بازیکن است. ما روی نیمکت هیچ بازیکنی نداریم و اصلاً ذخیره مناسبی برای بازیکنان اصلی در تیم ما وجود ندارد.

خداداد عزیزی، مدیرفنی تیم سیاه‌جامگان مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا راجع به شرایط حال حاضر این تیم گفت: شرایط تیم خدا را شکر خوب است. به اعتقاد من بازی‌های قبلی را هم که با شکست ما همراه بود ما نباید می‌باختیم و در بدترین حالت باید در این چند بازی به نتیجه مساوی می‌رسیدیم. مخصوصاً در بازی با صنعت نفت که کاملا ما تیم بهتری بودیم و داور یک پنالتی هم به نفع ما نگرفت. در کل شرایط تیم خوب است اما فعلاً چرخش روزگار به ضرر ماست. بازی قبلی چند موقعیت خوب را گل نکردیم و در اواخز مسابقه گل خوردیم، بازی با نفت آبادان هم داوری خیلی به ضرر ما بود اما با این حال ما راضی هستیم. تلاش می‌کنیم و به آینده امیدواریم.

او ادامه داد: تیم ما از لحاظ نفری و بدنی شرایط خوبی دارد. ما هم شرایط دیگر را می‌توانیم بپذیریم اما یکسری مسائل مانند اشتباهات داوری و حرف زور است که من به هیچ عنوان نمی توانم زیر بار آن بروم و بپذیرم. اینکه می‌گویند داوری هم جزوی از فوتبال است و اشتباه می‌کند درست است اما من نمی‌دانم چرا معمولاً تمام این اشتباهات به ضرر ماست و این مسائل را من نمی‌توانم بپذیرم.

وی در خصوص صحبت‌های فریدون اصفهانیان، رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال که گفته بود خداداد عزیزی به جای صحبت راجع به مسائل داوری به بحث فنی تیم خودش بپردازد اظهار داشت: آقای اصفهانیان به غیر از این حرفی برای گفتن ندارد و او اصلاً چیز دیگری غیر از این حرف بلد نیست. او همیشه می‌گوید خداداد عزیزی فقط یک گل به استرالیا زده. خب مهدوی‌کیا هم یک گل به آمریکا زده. حالا باز خوب است که من و مهدوی‌کیا هر کدام یک گل زده‌ایم اما آقای اصفهانیان تا به حال چه کاری انجام داده؟ شما اگر کارتان را بلد بودی شرایط اینگونه نبود. آقای اصفهانیان به جای اینکه راجع به من صحبت بکند بهتر است مشکلات داوری را حل کند. او بهتر است پرونده مرا موقعی که فوتبال بازی می کردم ورق بزند تا بفهمد من چه کسی هستم. آقای اصفهانیان اصلاً در حدی نیستکه بخواهد راجع به من صحبت کند.

مدیر فنی تیم سیاه‌جامگان در رابطه با بازی این هفته تیمش مقابل ماشین سازی تبریز و تقابل او با فرهاد کاظمی سرمربی سابق سیاه‌جامگان خاطرنشان کرد: ما دراین دیدار فقط به سه امتیاز فکر می کنیم و پیروزی در این بازی برای ما بسیار مهم است. من بسیار به فرهاد کاظمی ارادت دارم. شاگردش بوده‌ام و خیلی برای من عزیز است اما در این بازی به هیچ چیز دیگری به غیر از سه امتیاز فکر نمی‌کنیم. سه امتیاز این بازی برای ما از نان شب هم واجب‌تر است. می‌رویم برای بردن و اگر آقای اصفهانیان ناراحت نشوند باید بگویم که یک مقدار کار فنی هم برای این بازی کرده‌ایم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

خداداد عزیزی در واکنش به این سوال که آیا سیاه جامگان امسال در لیگ باقی می‌ماند یا خیر عنوان کرد: من اعتقاد دارم از نظر فنی تیم خوبی داریم. در این چند بازی هم که من آمده‌ام تیم خوب بازی کرده است و بعید می‌دانم سقوط بکنیم. عمده مشکل ما در حال حاضر کمبود بازیکن است. ما روی نیمکت هیچ بازیکنی نداریم و اصلاً ذخیره مناسبی برای بازیکنان اصلی در تیم ما وجود ندارد. من نمی‌دانم این تیم اول فصل چطور بسته شده است که اینگونه با مشکل نفر مواجه است اما در کل این بازیکنانی که در حال حاضر هستند همگی خوبند. خیلی بدبینانه است که بخواهیم بگوییم که سیاه‌جامگان در این فصل سقوط می‌کند. در همین چند بازی گذشته ما باید حداقل چند مساوی می‌گرفتیم. من اهل توجیه کردن نیستم اما باید بگویم که یک مقدار بدشانسی و شرایطی که خارج از کنترل ما بوده به تیم ضربه زده است.

مدیرفنی سیاه‌جامگان راجع به مسائل مالی این تیم نیز گفت: خدا را شکر تا الان تمام قول و قرارهایی که داده بودند انجام شده و مطالبات بازیکنان پرداخت شده است. من فقط امیدوارم که در ادامه هم شرایط همین گونه باشد.

خداداد عزیزی در پایان راجع به وضعیت علیرضا منصوریان در تیم استقلال و حواشی پیرامون این تیم گفت: منصوریان دوست من است و من هم او را خیلی دوست دارم. همان زمانی هم که او به استقلال آمد گفتم منصوریان کارش را بلد است و می‌تواند به استقلال کمک کند اما او نیاز به زمان دارد. تیمش نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و نتایج بهتری هم گرفته است. همه ما می‌دانیم که کار کردن در استقلال و پرسپولیس بسیار سخت است و نمی‌شود خیلی سریع به نتیجه دلخواه رسید. متاسفانه در فوتبال ما این مساله وجود دارد که همیشه یک عده‌ای در حال زیرآبی رفتن و حاشیه درست کردن برای دیگران هستند و متاسفانه این مسائل خیلی به منصوریان و تیمش ضربه می‌زند. در هر حال من امیدوارم هر اتفاقی که رخ می‌دهد به نفع او و استقلال باشد. منصوریان جزو بازیکنان بزرگ فوتبال ماست که رزومه خیلی خوبی دارد. امیدوارم اتفاقی نیفتد که به ضرر او باشد. ضمن اینکه من یک پیشنهاد هم برای منصوریان دارم که اگر می‌خواهد تیمش در آینده شرایط بهتری پیدا بکند و بهتر نتیجه بگیرد، با آقای اصفهانیان در مورد مسائل فنی مشورت کند.

 

کد خبر : ۴۳۷۵۷۶