خبرگزاری کار ایران

مقصد بعدی سروش رفیعی کجاست؟

ستاره تراکتورسازی تبریز برخلاف شایعات به احتمال زیاد بعد از پایان دوران سربازی خود، لژیونر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سروش رفیعی، ستاره تیم تراکتورسازی تبریز این روزها سوژه اول اخبار نقل و انتقالات نیم فصل است.

هافبک طراح تراکتورسازی که برای سپری کردن خدمت مقدس سربازی در این تیم حضور دارد، از مدت‌ها پیش در صدر اخبار شایعات نقل‌وانتقالات قرار داد. رفیعی که تنها دو بازی دیگر از مدت زمان قراردادش با تراکتورسازی و پایان دوره خدمتش باقی مانده است، در حال حاضر سوژه‌ای برای جنگ پنهان و آشکار مدیران و هواداران چهار باشگاه تراکتورسازی، فولاد خوزستان، پرسپولیس و استقلال شده است.

مدیران باشگاه فولاد خوزستان که رفیعی پیش از اعزام به خدمت در این تیم حضور داشته است، به تازگی مدعی شده‌اند او با فولاد قرارداد دارد و بعد از پایان سربازی باید مجدداً به این تیم بازگردد. البته سروش رفیعی به این ادعای مدیران فولاد واکنش نشان داده و گفته است قراردادی با فولادی‌ها ندارد. از طرف دیگر امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی به شدت خواهان باقی ماندن رفیعی در جمع شاگردانش است و در چند وقت اخیر نیز باشگاه تراکتورسازی مذاکرات زیادی را با این بازیکن انجام داده است. مذاکراتی که البته هربار با مخالفت رفیعی روبرو شده است.

دو باشگاه پرسپولیس و استقلال نیز در چند ماه گذشته و از ابتدای فصل جاری، رقابت شدیدی با یکدیگر برای جذب رفیعی در نیم فصل داشته‌اند و هربار اخباری مبنی بر مذاکرات پنهای این دو باشگاه با هافبک طراح ملی‌پوش تراکتورسازی به گوش می‌رسد.

با این حال، با وجود پیشنهادات زیاد داخلی که سروش رفیعی دارد، شنیده‌ می‌شود او قصد دارد بعد از پایان قرارداد خود با تراکتورسازی، برای ادامه فوتبال به خارج از کشور برود و لیگ ستارگان قطر مقصد بعدی او خواهد بود.

رفیعی در تلاش است تا از طریق رایزنی‌ مدیربرنامه‌های خود، راهی لیگ ستارگان قطر شود و قصد ندارد بعد از پایان نیم فصل در فوتبال ایران باقی بماند.

ضمن اینکه گفته‌ می‌شود در صورتی که رفیعی، از حضور در لیگ قطر منصرف شود، به احتمال بسیار زیاد تا پایان فصل در تراکتورسازی باقی خواهد ماند و پرسپولیس، استقلال و یا فولاد شانس بسیار کمی برای جذب احتمالی او خواهند داشت.

 

کد خبر : ۴۳۷۶۶۰