خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین پرسپولیس

حسینی نتوانست تمرین کند/ بیرانوند و رادوشوویچ اختصاصی تمرین کردند

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین تاکتیکی خود برای بازی با ذوب آهن را در حالی برگزار کرد که مدافع ملی‌پوش سرخپوشان به دلیل سرماخوردگی امکان حضور در آن را پیدا نکرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان امروز سه‌شنبه تمرین خود را که بخش مهمی از آن به مسائل تاکتیکی اختصاص داشت را از ساعت 11 با صحبت‌های برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند.

پس از آن، گرم کردن بازیکنان زیر نظر بدنساز آغاز شد و مربی دروازه‌بان‌ها هم شاگردان خود را برای اجرای تمرینات اختصاصی جدا کرد.

در تمرین امروز، سید جلال حسینی حضور نداشت وی که در ورزشگاه حضور پیدا کرد، بعد از معاینه توسط کادر پزشکی و به توصیه آنها و با دستور کادر فنی به دلیل سرماخوردگی از انجام تمرین معاف شد.

تمرین پرسپولیس بعد از گرم کردن به حفظ توپ در نیمه زمین، پاسکاری‌های یک ضرب و دو ضرب و پرسینگ اختصاص پیدا کرد. در ادامه، برانکو بازیکنان را به استیلینوویچ سپرد تا برای دقایقی به عبور از میان و روی موانع پرداخته و تمرینات رفلکسی و چابکی را انجام دهند.

شوت به دروازه و در نهایت فوتبال درون تیمی با تذکرات مختلف برانکو و چوک هم مرحله بعدی تمرین بود که در ساعت 12:45 به پایان رسید.

کد خبر : ۴۳۷۶۶۱