خبرگزاری کار ایران

کاشانی: قهرمانی در آسیا کار سختی است اما دور از انتظار نیست

جعفر کاشانی گفت: امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که بازیکنان سرباز در بازی‌های بین‌المللی بتوانند برای تیم خودشان بازی کنند.

جعفر کاشانی، رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد گروه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت:  گروه سختی است اما پرسپولیس هم تیم بزرگی است و شایسته صعود از این گروه است. پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و با انسجام بیشتر بازیکنان می‌تواند قهرمان آسیا شود.

وی ادامه داد:‌ قهرمانی در آسیا کار سختی است اما دور از انتظار نیست. چرا نباید این اتفاق بیفتد؟ ما بازیکنان شایسته‌ای داریم و آرزوی قبلی من این است که پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام دهد و تا فینال آسیا پیش برود.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس در واکنش به جدای نوراللهی و احتمالا عالیشاه در نیم فصل گفت: قبلا هم این اتفاقات رخ می‌داد. بالاخره زمان سربازی بازیکن فرا می‌رسد و او باید خدمت سربازی‌اش را انجام دهد. امیدوارم تمهیداتی انجام شود که بازیکنانی که سرباز می‌شوند در بازی‌های آسیا و بین‌المللی برای تیم‌های خودشان بازی کنند.

منظور شما از این حرف این است که اگر احمد نوراللهی به تراکتورسازی پیوست این بازیکن در آسیا برای پرسپولیس بازی کند؟ او در واکنش به این سوال گفت: من نگفتم این کار انجام شود گفتم امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که این اتفاق رخ دهد.

رئیس هیات مدیره پرسپولیس بازی الهلال و پرسپولیس که باید در کشور ثالث برگزار شود، گفت: ورزش عامل مهمی در ایجاد روابط است. ورزش باید به قدری قوی باشد که روابط خوب را برقرار کند. این موضوع که ما باید در کشور ثالث بازی کنیم نباید برای بازیکنان مهم باشد. در نهایت امیدوارم تمهیداتی اندیشه شود که این مشکلات حل شود.

 

کد خبر : ۴۳۸۰۰۹