خبرگزاری کار ایران

وقتی در استقلال وظایف تغییر می‌کند/ ادامه کنایه‌های منصوریان به زمانی!

منصوریان بار دیگر کنایه‌هایی را متوجه یکی از اعضای هیات مدیره استقلال کرد. کنایه‌هایی که نشان می‌دهد وظایف کاری در استقلال تعریف شده نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، حسن زمانی، عضو هیات مدیره استقلال در این فصل بارها در مورد عملکرد منصوریان و استقلال اظهارنظر کرده است. انتقادهای او از عملکرد منصوریان بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی به اوج رسید و به صراحت از لزوم تقویت کادر فنی استقلال صحبت کرد.

اظهارنظرهای زمانی با واکنش منصوریان و همینطور نصرالله عبداللهی همراه بود. منصوریان بعد از بازی با تراکتورسازی به کنایه گفت:« آقای زمانی هر هفته در مورد مسائل فنی حرف می‌زند به همین دلیل فکر می‌کنم اگر جزو کادر فنی باشد بهتر است. ظاهرا بیشتر از اینکه توانایی در امور مدیریتی داشته باشد توانایی فنی دارد و بهتر است دستیار فنی تیم باشد.»

کنایه‌های منصوریان اما با این صحبت‌ها خاتمه نیافت. او در کنفرانس خبری پیش از بازی با پدیده کنایه‌های مختلفی را به حسن زمانی زد. منصوریان در نشست خبری گفت:« فضای هیأت مدیره ما به گونه‌ای است که در نیم‌فصل به آن به طور کلی رسیدگی خواهیم کرد.» او در بخش دیگر از صحبت‌هایش گفت:« یکی دو مورد فضای ناهنجاری در هیأت مدیره داریم که نیم‌فصل به آن رسیدگی می‌کنیم. الگوهای جهانی در هیأت مدیره باشگاه‌ها را پیگیری می‌کنیم. اینکه چه تعداد از آنها برای مردم دنیا شناخته شده هستند و کدامشان در یک ماه 30 مصاحبه می‌کنند. از کشور مالدیو که ضعیف‌ترین هیأت مدیره است تا بارسلونا و رئال مادرید که قوی‌ترین هیأت مدیره را دارند. می‌خواهیم بدانیم آنها چقدر صحبت می‌کنند.»

صحبت‌های منصوریان و زمانی تنها حکایت از یک موضوع دارد؛ در استقلال هیچ چیز سر جای خودش نیست. عضو هیات مدیره در مورد مسائل فنی و سرمربی در مورد رسیدگی به فضای هیات مدیره صحبت می‌کند. قطعا دود این درگیری‌های لفظی دامن استقلال را خواهد گرفت و تنها هواداران و تیم استقلال است که از این موضوع لطمه می‌خورند.

شاید یکی از عواملی که باعث شد فصل قبل دست استقلال از هر دو جام کوتاه بماند همین دخالت‌های گاه و بیگاه مسئولان باشگاه در کار یکدیگر بود. بهتر است منصوریان و زمانی به جای  دخالت در کار هم تنها روی وظایف خودشان  تمرکز کنند تا مشکلات استقلال بیش از این نشود.

 

کد خبر : ۴۳۸۱۵۸