خبرگزاری کار ایران

سعداوی: امیدوارم با ارائه بازی زیبا دست پر از زمین خارج شویم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد، دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان جذاب و تماشایی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در ابتدا فرا رسیدن ایام ولادت پیامبر اسلام (ص) و هفته وحدت را تبریک عرض می‌کنم. بازی فردا قطعاً می‌تواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد، چون همیشه بین تیم‌های اهواز و آبادان رقابت خاصی وجود دارد.

وی در ادامه افزود: فکر می‌کنم فردا بازی بسیار جذابی را پیش رو داشته باشیم. با اینکه هر دو تیم تلاش می‌کنند فوتبال زیبای خوزستانی را به نمایش بگذارند، ولی به دنبال حداکثر امتیاز هستند. ما فردا با تیم خوب صنعت نفت بازی داریم، تیمی که فصل گذشته با اقتدار به لیگ برتر صعود و دل مردم آبادان را شاد کرد. صنعت نفت سرمربی با دانش و بازیکنان بسیار خوبی دارد، ما هم تمرینات بسیار شاداب و خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و در کنار این با حضور هواداران پرشورمان تلاش می‌کنیم در وهله اول بازی زیبا را به نمایش بگذاریم و حداکثر امتیاز را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه تیم صنعت نفت از دیدارهای خارج از خانه خود نتایج بسیار خوبی کسب کرده و آیا تمهیداتی برای این مسأله اندیشیده است، بیان کرد: اکثر تیم‌ها با این تفکر به زمین می‌آیند که فوتبال بسته‌ای را به نمایش بگذارند و در ضدحمله‌ها به تیم حریف ضربه بزنند. خوشبختانه ما در این هفته تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتیم و روی این حربه حریف کار کردیم. امیدوارم اگر مشکل خاصی پیش نیاید بتوانیم فوتبال زیبایی را به نمایش بگذاریم و دست پر از زمین خارج شویم.

سعداوی با اشاره به محرومان و مصدومان تیمش در آستانه دیدار مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما برای این دیدار محمود مطلق‌زاده و یوسف وکیا را به دلیل محرومیت و اکبر ایمانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی در مورد وضعیت ارنست برای تیم حضور در تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: وضعیت او در نیم‌فصل مشخص می‌شود و منتظریم در نقل‌وانتقالات زمستانی به تیم اضافه شود.

کد خبر : ۴۳۸۳۸۷