خبرگزاری کار ایران

کسی به کادر فنی اضافه نمی‌شود

افتخاری: ضعف‌های تاکتیکی در تیم وجود دارد که منصوریان باید آنها را برطرف کند

مدیرعامل استقلال خبر اضافه شدن یک مربی خارجی به کادرفنی این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا، رضا افتخاری بعد از بازی استقلال مقابل پدیده درباره پیروزی آبی‌پوشان اظهار داشت: باید استقلال تمرینات بهتر و بیشتری داشته باشد تا از این وضعیت خارج شویم. در این بازی باید گل‌های بیشتر می‌زدیم که این اتفاق نیفتاد. ضعف‌های تاکتیکی وجود دارد که منصوریان با تمرینات مداوم آنها را برطرف کند.

وی در خصوص اینکه آرش افشین قبل از بازی به دلیل اینکه در فهرست 18 نفره حضور نداشت ورزشگاه آزادی را به حالت قهر ترک کرد، گفت: منصوریان باید در این خصوص توضیح دهد که چرا آرش افشین در لیست نبوده و حتماً او هم ناراحت شده،‌اما بازیکن نباید این رفتار را از خود نشان دهد، این تشخیص سرمربی است که چه بازیکنی را انتخاب کند.

افتخاری همچنین در مورد بازی امروز پیشکسوتان استقلال با تیم خبرنگاران و اتفاقاتی که در این بازی افتاده، گفت: باشگاه خودش کمیته پیشکسوتان دارد و با این کمیته هیچ هماهنگی نشده بود، آقای جباری و قراب نزد من آمدند و از برگزاری این بازی اظهار بی‌اطلاعی کردند و گفتند هیچ هماهنگی با آنها نشده است، بنابراین من هم گفتم اگر قرار است اتفاقی بیفتد باید باشگاه در جریان باشد و من هم به احترام پیشکسوتان سر مسابقه نرفتم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه فردا در مراسم چهلم پورحیدری بازیکنان حضور پیدا می‌کنند یا خیر، گفت:ان‌شاءالله بازیکنان می‌آیند. یکی از خبرنگاران از او پرسید نکند بازیکنان خواب بمانند که افتخاری پاسخ داد چطور مگر؟ که خبرنگاران گفتند در مراسم هفتم پورحیدری دلیل غیبت بازیکنان خواب ماندن آنها عنوان شد که افتخاری در این خصوص سکوت کرد.

افتخاری همچنین در باره اینکه روز گذشته خبری منتشر شد که مسئولان پدیده از غیبت نماینده استقلال در جلسه هماهنگی ناراحت شده‌اند، گفت: سرپرست تیم ما آقای عبداللهی در مالزی در کارگاه آموزشی حضور داشت و به خاطر این کسی نبود. مدیر روابط عمومی هم در این سفر او را همراهی کرده است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پایان در مورد اینکه گفته می‌شود یک مربی آلمانی قرار است به کادر فنی اضافه شود، گفت: این موضوع صحت ندارد و کسی به کادر فنی اضافه نمی‌شود.

 

کد خبر : ۴۳۸۴۳۱