خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: امروز اتفاقاتی کنار زمین افتاد که اصول اخلاقی را زیر سوال برد

سرمربی استقلال خوزستان از اتفاقاتی که در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز افتاد ابراز نارضایتی کرد.

سیروس پورموسوی پس از شکست 2 بر یک تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز گفت: فوتبال روی دیگرش را به ما نشان داد و در دقایق آخر در شرایطی که می‌توانستیم برنده بازی باشیم، بازنده شدیم. متأسفانه کنار زمین هم صحنه‌هایی رقم خورد که روح پهلوانی را از بین برد.

وی افزود: ما به دنبال این نیستیم که هر طور شده برنده باشیم و اینکه کنار زمین سر و صدای بی‌خود ایجاد کنیم تا بازیکنان حریف و داور را تحت‌تأثیر قرار دهیم. امروز متأسفانه این اتفاقات کنار زمین مشاهده شد، اتفاقاتی که اصول اخلاقی را زیر سؤال برد. فکر نمی‌کنم فوتبال ارزش این کارها را داشته باشد.

پورموسوی در ادامه گفت: ابتدا گل غافلگیرکننده‌ای خوردیم، اما در ادامه توانستیم خودمان را پیدا کنیم و بازی را به تساوی بکشیم. تیم گسترش در این دیدار رو به بازی مستقیم آورده بود و ما هم در تعویض‌های‌مان نشان دادیم می‌خواهیم پیروز میدان باشیم و دنبال فوتبال پاک هستیم. ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و در روزی که می‌توانستیم برنده باشیم روی یک غافلگیری گل خوردیم و سه امتیاز را از دست دادیم.امروز به دو بازیکن نوجوان‌مان هم بازی دادم و امیدوارم بودم بازیکنان بزرگ تیم بتوانند بازی را مدیریت کنند تا حداقل بتوانیم یک امتیاز بگیریم.

وی در مورد مشکلات مالی این باشگاه و اینکه آیا این مشکلات برطرف شده است یا نه، گفت: این مشکلات متأسفانه هنوز برطرف نشده است. چند هفته پیش هم می‌خواستم از تیم خداحافظی کنم که استاندار تماس گرفت و من برگشتم. این شکست هم ربطی به مسائل مالی نداشت.

 

کد خبر : ۴۳۸۵۴۶