خبرگزاری کار ایران

کریم انصاری‌فرد در آستانه پیوستن به آ. ا. ک آتن یونان

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه پیوستن به یک تیم مطرح یونانی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، گاتزتای یونان نوشت: کریم انصاری‌فرد که مورد توجه چند تیم درجه یک یونانی قرار گرفته است به دنبال حضور در تیم جدید خود برای شروع فصل جدید است. در این بین تیم‌هایی همچون پائوک، پاناتیناکوس و المپیاکوس و آ. ا.ک از جمله تیم‌هایی هستند که در روزهای گذشته تمایل به جذب انصاری‌فرد داشته‌اند. در این بین به نظر می‌رسد که سران آ. ا.ک تاکید بیشتری به جذب مهاجم ایرانی دارند.

 در روزهای گذشته سران باشگاه پانیونیوس و آ. ا.ک با هم جلسه‌ای داشته‌اند و در آن مسوولان تیم فعلی انصاری‌فرد عنوان کرده‌اند که با یک شرط حاضر هستند مهاجم ایرانی خود را بفروشند، آن هم این است که تیم جدید ۴۰۰ هزار یورو بند آزادسازی قرارداد را به باشگاه پانیونیوس پرداخت کند.

در صورتی که انصاری فرد در ژانویه از پانیونیوس جدا شود مبلغی به عنوان بند آزادسازی به باشگاه یونانی می‌رسد و این همان چیزی است که سران پانیونیوس به دنبال آن هستند اما در صورتی که کریم انصاری فرد تا پایان قراردادش که تا تابستان اعتبار دارد در این تیم بماند دیگر هیچ پولی نصیب پانیونیوس نخواهد شد و انصاری فرد در تابستان به عنوان بازیکن آزاد می‌تواند به تیم جدیدی نقل‌ مکان کند.

 

کد خبر : ۴۳۸۷۷۵