خبرگزاری کار ایران

نقدی بر جلسه وزیر با علیمنصور؛

هیات مدیره استقلال را تعطیل کنید‍!

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۹۰۷

به نظر می‌رسد اعضای هیات مدیره استقلال نقش زیادی در تصمیم‌گیری‌های مهم این باشگاه ندارند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، علیرضا منصوریان و رضا افتخاری بعد از باخت مقابل تراکتورسازی با وزیر ورزش جلسه‌ای در مورد مسائل مختلف برگزار کردند. از جزئیات مطرح شده در این جلسه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما با توجه به شرایط موجود می‌توان این گمانه را مطرح کرد که صحبت‌های مهمی در مورد مسائل فنی و برخی از اعضای هیات مدیره استقلال صحبت شده است.   

در همه جای دنیا مرسوم است که وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد، مدیرعامل باشگاه با سرمربی تیم جلسه برگزار می‌کند و علت عدم نتیجه‌گیری را از سرمربی جویا می‌شود. گویی که در باشگاه استقلال مشکلات به قدری زیاد شده است که وزیر ورزش تصمیم گرفت شخصا با منصوریان جلسه برگزار کند. جلسه‌ای بدون حضور اعضای هیات مدیره.

در مورد این جلسه نقدهایی البته به وزیر ورزش وارد است. درست است که از جزئیات این جلسه اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما این جلسه در اوضاع کنونی استقلال این شائبه را ایجاد می‌کند که وزیر ورزش در جزئی‌ترین امور استقلال دخالت می‌کند. بد نیست به چارت مدیریتی این باشگاه نگاه کنیم؛ وزارت ورزش افرادی را به عنوان اعضای هیات مدیره استقلال انتخاب کرده و طبیعی است که تصمیم‌گیری در مورد مسائل مختلف برعهده این اعضا باشد.

درست است که وزیر ورزش رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و برگزاری این جلسه ابدا غیرقانونی محسوب نمی‌شود اما برگزاری این جلسات آن هم بدون اعضای هیات مدیره به نوعی دور زدن هیات مدیره خواهد بود. گویی که در باشگاه استقلال اعضای هیات مدیره هیچ نقشی ندارند و تصمیم‌گیری برعهده وزیر ورزش خواهد بود. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد هیات مدیره استقلال نقش زیادی در تصمیم‌گیری‌های مهم باشگاه ندارد و حتی اگر هیات مدیره تعطیل هم شود اتفاق خاصی رخ نخواهد داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز