خبرگزاری کار ایران

لیست خرید نیم‌فصل را به باشگاه دادم

برانکو: در پرسپولیس بهترین‌ها بازی می‌کنند/ نمی‌توانم بگویم به انصاری نیاز ندارم

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در پرسپولیس بهترین‌ها بازی می‌کنند. ما روی نیمکت علی علیپور، نوراللهی، ولادیمیر و دیگران را داریم که همه از بهترین هستند.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز یکشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: طبیعی است در فوتبال این اتفاق می‌افتد. ما این بازی را باختیم، ولی مستحق باخت نبودیم چون نسبت به ذوب آهن بهتر بودیم.

وی افزود: ذوب آهن واقعا نتایج خوبی گرفته و به این تیم تبریک می‌گویم. البته هر برد با استحقاق به دست می‌آید ولی ما تیم بهتر بودیم و مستحق باخت نبودیم.

برانکو درباره انتقاد بعضی از کارشناسان مبنی بر اینکه پرسپولیس برنامه دوم ندارد و با ۱۲ بازیکن بسته شده، گفت: در پرسپولیس بهترین‌ها بازی می‌کنند. ما روی نیمکت علی علیپور، نوراللهی، ولادیمیر و دیگران را داریم که همه از بهترین هستند. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازیکنان جوانی هم در اختیار داریم.

وی در خصوص اینکه بین بازیکنان برای حضور در ترکیب اصلی رقابت وجود ندارد و ترکیب پرسپولیس تکراری است، تصریح کرد: این به خاطر این است که بازیکنان اصلی بهتر از دیگران ظاهر می‌شوند. شما ترکیب ذوب آهن را می‌دانید. آنها حتی یک بازیکن را در دو بازی قبلی عوض نکردند. تراکتورسازی هم هیچ تغییری در ترکیب نداشت. فقط گودرزی به جای آقایی که مصدوم بود در دفاع چپ تراکتور بازی کرد. فلسفه من این است که تیم باید استاندارد شود. هر مربی فلسفه خاص خودش را دارد. مفسران هم تحلیل‌های خاص خودشان را دارند.

برانکو در خصوص احتمال رویارویی پرسپولیس با یک تیم اروپایی در تعطیلات نیم فصل تاکید کرد: بله؛ در این مورد صحبت کردیم، اما هنوز نمی‌دانیم ادامه بازی‌های لیگ چه زمانی خواهد بود. امروز شنیدم تیم ملی قرار است به اردو برود، ولی هنوز گزارش رسمی این موضوع را از باشگاه نگرفته‌ام. این خیلی خوب بود که بین نیم فصل ۲۵ روز استراحت وجود داشت، ولی فقط ۱۴ روز استراحت وجود دارد، زیرا ما دوباره از دهم ژانویه بازی لیگ را شروع می‌کنیم. همه تیم‌های اروپایی هم بعد از سال نو میلادی به امارات می‌آیند.

سرمربی پرسپولیس در خصوص عدم گلزنی مهدی طارمی تاکید کرد: این مشکل ماست که فرصت گلزنی زیادی داریم، ولی گلزنی ما خوب نیست.

برانکو درباره احتمال تداخل برنامه تیم ملی با برنامه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: من چیزی در این باره نمی‌دانم و نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم. در برنامه‌ای که قبلا دیدم اردوی تیم ملی نبود. امروز شنیدم تیم ملی قرار است اردو بگذارد. نمی‌دانم برنامه لیگ چطور خواهد بود. در آخرین نشست صحبت‌هایی داشتیم ولی برنامه لیگ قهرمانان آسیا مشخص است.

وی در خصوص لیست پرسپولیس برای خرید بازیکن در نیم فصل تصریح کرد: من لیستم را به باشگاه داده‌ام.

سرمربی پرسپولیس درباره مقایسه مهدی طارمی با ساسان انصاری و اینکه علی پروین گفته رسانه‌ها باید فشار را از روی طارمی بردارند، گفت: بازیکن تمرین می‌کند تا آماده باشد. یک روز طارمی را با انصاری مقایسه می کنند یک روز دیگر ترابی را با انصاری. بازیکنانی که در پرسپولیس یا هر باشگاه بزرگی حضور دارند باید آماده باشند که کار کنند و آمادگی کار و زندگی تحت فشار را داشته باشند. هر بازیکنی که در پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان بازی می کند باید آمادگی رو در رویی با فشار را داشته باشد و بداند در هر حال رسانه‌ها مقایسه‌های خودشان را دارند. یک روز از مهدی تعریف و یک روز انتقاد می‌کنند.

وی درباره پرداختی باشگاه به کادر فنی هم گفت: این موضوع خصوصی و در حیطه مدیران باشگاه است که آنرا رسانه‌ای نمی‌کنیم. وقتی درباره ثبات مالی صحبت می‌کنید فقط این نیست که آیا باشگاه نسبت به وظایفش در قبال کادر فنی عمل کرده است یا خیر. باید همه بخش‌ها را در نظر داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره ماجرای انتقال محمد انصاری به لیگ چین و پول هنگفتی که از این طریق به باشگاه می‌رسد، اظهار کرد: از شرایط مالی این انتقال بی‌خبرم. انصاری را درک می‌کنم. این یک موقعیت است که انصاری پول بیشتری به دست بیاورد، ولی اینها در اختیار باشگاه است و نمی‌توانم بگویم به این بازیکن نیاز ندارم. اگر باشگاه تشخیص بدهد که این یک تصمیم راهبردی است، این کار صورت می‌گیرد.

کد خبر : ۴۳۹۰۹۱