خبرگزاری کار ایران

جام باشگاه‌های جهان؛ رئال مادرید قهرمان شد/ رونالدو رکورد زد

asdasd
کد خبر : ۴۳۹۱۰۱

دیدار پایانی سیزدهمین دوره از جدال قهرمانان باشگاهی قاره‌های مختلف جهان با قهرمانی رئال مادرید به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، دیدار فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال 2016 امروز (یکشنبه) میان تیم‌های رئال‌مادرید و کاشیما آنتلرز برگزار شد که این بازی با پیروزی 4 بر 2 کهکشانی‌ها در پایان وقت‌های اضافی، خاتمه یافت.

در این بازی رئال‌مادرید خیلی زود و در دقیقه نهم توسط کریم بنزما گل نخست را به ثمر رساند اما پس از آن ورق بازی به سود میزبان ژاپنی برگشت و این تیم یک دقیقه به پایان نیمه اول توسط گاکو شیباساکی کار را به تساوی کشاند. اتفاق عجیب‌تر در دقیقه 52 رخ داد زمانی که زننده گل نخست کاشیما آنتلرز دومین گل خود و تیمش را به ثمر رساند و در کمال ناباواری، کهکشانی‌ها برای اولین بار عقب افتادند.

در شصتمین دقیقه کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی دو تیم را در نتیجه بازی دوباره با یکدیگر برابر کرد. کاشیما تا پایان بازی موقعیت‌های خوبی برای زدن گل سوم خود داشت اما کم‌دقتی بازیکنانش در زدن ضربات پایانی سبب شد که این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری به هدر رود و به این ترتیب بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد جایی که اتفاقات خوبی در انتظار کهکشانی‌ها بود.

هفت دقیقه پس از آغاز وقت‌های اضافه اول (دقیقه 97) رونالدو دومین گل خود را به ثمر رساند. او در دقیقه 104 هت‌تریکش را کامل کرد و به این ترتیب خیال کهکشانی‌ها از بابت کسب پیروزی آسوده شد و آنها دومین قهرمانی‌شان در جام باشگاه‌های جهان را کسب کردند تا در کنار کورینتیانس برزیل پس از بارسلونا که سه قهرمانی دارد، دومین تیم‌های پرافتخار این رقابت‌ها باشند.

با دومین قهرمانی رئال‌مادرید جام باشگاه‌های جهان، تعداد قهرمانی تیم‌های اروپایی در این رقابت‌ها به 5 رسید. این در حالی است که تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی تاکنون چهار بار قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند.

رونالدو با سه گلی که در این مسابقه به ثمر رساند شمار گل‌های خود در این تورنمنت را به عدد 5 رساند و بهترین گلزن تاریخ این رقابت‌ها شد. این چهلمین هت‌تریک کریس رونالدو در رئال بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز