خبرگزاری کار ایران

قنبری: بازی برابر استقلال سخت است/ مقابل سایپا با انگیزه بودیم

پس از غیبت ویسی در نشست خبری مربی تیم سپاهان گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و امروز با انگیزه بازی کردیم که توانستیم سایپا را شکست دهیم.

به گزارش ایلنا، کریم قنبری که به جای ویسی در نشست خبری پس از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل سایپا و صعود به جمع چهار تیم برتر جام حذفی حاضر شد، گفت: نگرانی ما در خصوص ریکاوری بود. یک روز کمتر از سایپا استراحت کردیم و در لیگ بازی سختی با تراکتورسازی داشتیم. بازی را خوب آغاز کردیم و در دقایق ابتدایی گل زدیم. تا دقیقه 30 حاکم مطلق بازی بودیم اما 15 دقیقه پایانی بازی از دست ما خارج شد و با صحبت‌هایی که داشتیم روند بازی به سود ما شد.

وی درباره اینکه بازی هفته آینده تیمش برابر استقلال در روز جمعه در لیگ رقابت سختی است در حضور پرشمار هواداران استقلال، اظهار داشت: درباره روز بازی من و تیم ما نمی‌تواند تصمیم گیرنده باشد. به جز یک بازی ما که روز جمعه بوده، سایر بازی‌ها وسط هفته بوده است. در روز کاری و در نیمه روز کاری سخت است کسی خودش را به ورزشگاه برساند. شاید اگر ساعت بازی تغییر کند استقبال بهتری بشود. از هوادارن می‌خواهم ما را حمایت کنند تا سه امتیاز را بگیریم که برای ما اهمیت بالایی دارد. از هوادارن خواهش دارم، به خوبی از هر فردی که حتی یک روز زحمت کشیده است، حمایت کنند. نه تنها فرکی بلکه تمام کسانی که به عنوان مربی و بازیکن و به هر نحوی که برای سپاهان زحمت کشیده‌اند، باید قدردان آنها باشیم.

قنبری در خصوص مصدومیت خلیل زاده تصریح کرد: او مشکل خاصی ندارد. مشکل ما فقط بحث ریکاوری است. وقتی شناخت‌ها از یکدیگر خوب باشد، انگیره بیشتری داریم که بتوانیم، خودمان را نشان بدهیم. این انگیزه را امروز در تیم سپاهان دیدید. این دیدار نسبت به بازی قبلی سنگین‌تر بود و با تعویض‌های که انجام دادیم، خستگی بچه‌ها جبران شد.

مربی سپاهان در خصوص عملکرد مهدی امینی سنگربان سپاهان و اعتراض ویسی به خروج‎های او، گفت: در بحث حمله و ضد حمله و ضربات ایستگاهی برنامه‌های خاصی داریم. با توجه به صحبتی که با او شده بود پیش از بازی، ویسی در خصوص خروجش در حین بازی به او تذکر داد. پس از مدت‌ها دروازه‌بانی که در آکادمی رشد کرده در این مرحله جام حذفی بازی می‌کند. این اتفاق مهمی برای سپاهان و شهر اصفهان است. امینی پاسخ مثبتی به اعتماد ما داده است و عملکردش خوب بود و  از او تشکر می‌کنیم.

کد خبر : ۴۳۹۹۰۳