خبرگزاری کار ایران

مدافع صنعت نفت آبادان به پرسپولیس می‌پیوندد؟

مدافع جوان تیم صنعت نفت آبادان در پایان رقابت‌های نیم فصل به پرسپولیس می‌پیوندد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس چند روز پیش با حضور در جلسه هیات مدیره این باشگاه، لیست خرید بازیکنان مورد نظر خود برای فصل نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر را به سرپرست باشگاه ارائه داد. گفته می‌شود بازیکنانی مانند رحیم زهیوی، محمد طیبی، گادوین منشا، شجاع خلیل‌زاده و سیامک کوروشی برخی از بازیکنان مورد علاقه برانکو هستند که نامشان در لیست سرمربی پرسپولیس قرار دارد.

در همین رابطه گفته می‌شود یکی از بازیکنانی مدنظر برانکو برای تقویت خط دفاعی سرخپوشان، علی عبدالله‌زاده، مدافع جوان و 24ساله تیم صنعت نفت آبادان است که نامش در لیست سرمربی پرسپولیس قرار دارد.

این مدافع نفت آبادان که قابلیت بازی در پست دفاع میانی و دفاع راست را دارد، در بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و برانکو پس از آن بازی علاقه‌مندی خود برای جذب عبدالله‌زاده را به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده است.

به نظر می‌رسد بعد از جواب رد دو باشگاه پیکان و سایپا به درخواست پرسپولیس برای جذب سیاوش یزدانی و سیامک کوروشی، حالا باید مدافع نفت آبادان را یکی از گزینه‌های جدی برانکو برای حضور در پرسپولیس در نیم فصل دوم دانست. هرچند که مشخص نیست نادر دست‌نشان سرمربی صنعت نفت آبادان حاضر به از دست دادن یکی از بازیکنان خوب خود خواهد شد یا خیر.

 

کد خبر : ۴۴۰۰۵۰