خبرگزاری کار ایران

حمدی‌نژاد در گفت‌وگو با ایلنا:

به جای فحاشی به دایی مشکل تیم‌تان را حل کنید/ نیمکت استقلال سکوها را تحریک کرد

همیشه می‌گوییم عده‌ معدودی فحاشی کردند اما در این بازی تعداد کسانی که فحاشی کردند کم نبود. بهتر است بگوییم عده معدودی فحاشی نمی‌کردند.

وحید حمدی‌نژاد، بازیکن نفت تهران در مورد برد تیمش در جام حذفی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ما باور داشتیم که برنده این بازی خواهیم شد. زمانی که از استقلال عقب افتادیم ناامید نشدیم چرا که ایمان داشتیم این بازی را می‌بریم. این روحیه‌ای است که علی دایی در بازیکنان ایجاد کرده است. واقعا حضور دایی روی نیمکت نفت برای ما نعمت است.

حمدی‌نژاد ادامه داد:‌ دایی در هیچ بازی از ما مساوی نمی‌خواهد. در همه بازی‌ها ما را برای برد به زمین می‌فرستد. قبل از بازی با استقلال هم کارهای تاکتیکی بی‌شماری انجام دادیم و روی ضربات ایستگاهی کار کردیم. خوشحالم که تیم ما به درجه‌ای رسیده است که حتی وقتی عقب هم می‌افتیم تا ثانیه آخر به تلاش‌مان ادامه می‌دهیم.

بازی نفت تهران و استقلال حواشی زیادی داشت و بعضی از هواداران به سرمربی نفت تهران فحاشی کردند، حمدی‌نژاد در واکنش به این موضوع گفت:‌ من به اروپا کاری ندارم اما در کشورهای آسیایی هم هواداران تیم‌ها می‌آیند تیم‌شان را تشویق کنند و از بازی تیم محبوب خود لذت ببرند. متاسفانه در ایران وقتی تیمی نتیجه نمی‌گیرد هواداران آن تیم به تیم بازیکنان و سرمربی تیم مقابل فحاشی می‌کنند. مقصر عدم نتیجه‌گیری تیم شما آقای دایی نیست! به جای فحاشی تیم خودتان را قوی کنید.

حمدی‌نژاد ادامه داد: به اعتقاد من نیمکت استقلال باعث شد تماشاگران تهییج شوند. همیشه می‌گوییم عده‌ معدودی فحاشی کردند اما در این بازی تعداد کسانی که فحاشی کردند کم نبود. بهتر است بگوییم عده معدودی فحاشی نمی‌کردند. به اعتقاد من اگر احترام کوچک‌تر بزرگ‌تری حفظ می‌شد این اتفاقات نمی‌افتاد.

کاپیتان نفت تهران در مورد اعتراض‌ استقلالی‌ها به داوری بازی گفت: چندین کارشناس با رسانه‌های مختلف در مورد داوری صحبت کردند که اکثر قریب به اتفاق این کارشناسان معتقد بودند که اعلام  پنالتی برای ما درست بوده است. داور تصمیم شجاعانه‌ای گرفت اما این کارش را در ادامه بازی خراب کرد. بازیکنان ما بعد از پایان بازی از برد تیم خوشحالی کرد و داور او را اخراج کرد. سوال من این است که همه بازیکنانی که بعد از برد تیم‌شان خوشحالی می‌کنند باید اخراج شوند؟

مدافع نفت تهران گفت: داور بازی با ما خشن برخورد می‌کرد و با استقلالی‌ها مهربان. او می‌گفت این‌ کار طبیعی است چرا که شما یک گل جلویید. ما امسال در اکثر بازی‌ها از داوری ضربه خوردیم و امیدوارم کمیته انضباطی محرومیت محمد دانشگر را ببخشد. واقعا خنده دار است که بازیکنی به خاطر خوشحالی برد تیمش اخراج شود. 

 

کد خبر : ۴۴۰۱۲۲