خبرگزاری کار ایران

محمود آذرگون عنوان کرد:

باشگاه ملوان هم برای جذب نورالهی و عالیشاه درخواست داده بود

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: تراکتورسازی در حال حاضر تنها تیم نظامی است که در لیگ برتر حضور دارد و طبیعی است که بازیکنان مشمول دنبال حضور در تراکتورسازی باشند.

محمود آذرگون، عضو هیات مدیره باشگاه ملوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیوستن امید عالیشاه و احمد نورالهی، دو بازیکن تیم پرسپولیس به تراکتورسازی تبریز به دلیل سپری کردن دوره خدمت سربازی گفت: بعد از اتفاقاتی که سال گذشته در مورد محل خدمت مهدی شریفی رخ داد، سردار باران‌چشمه به ما قول داد که فصل بعد در این زمینه با باشگاه ملوان همکاری بیشتری داشته باشد اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. البته شاید به نحوی در این فصل این موضوع طبیعی باشد. بالاخره تراکتورسازی در حال حاضر تنها تیم نظامی است که در لیگ برتر حضور دارد و طبیعی است که بازیکنان مشمول دنبال حضور در این تیم باشند.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه ملوان در پاسخ به این سئوال که آیا این باشگاه می‌تواند برای جذب دو بازیکن سرباز پرسپولیس اقدام کند یا خیر، تصریح کرد: ما می‌توانیم در این مورد اقدام کنیم. اما اینکه بخواهند این بازیکنان را به ما بدهند یا خیر، موضوعی است که من درباره‌اش اطلاعی ندارم. فقط می‌توانم این را بگویم که بازیکن سرباز خودش نمی‌تواند برای مقصد بعدی‌اش تصمیمی بگیرد. بعد از اتفاقات سال گذشته قرار شد کمیته‌ای مخصوص در نظام وظیفه در خصوص انتخاب تیم برای بازیکنان سرباز تعیین تکلیف کند.

وی همچنین در واکنش به این سئوال که آیا باشگاه ملوان برای جذب احمد نوراللهی و امید عالیشاه درخواستی به سازمان نظام وظیفه ارائه کرده یا خیر، خاطر نشان کرد: ما از قبل لیستی در این زمینه به نظام وظیفه ارائه داده بودیم که نام این دو بازیکن هم در لیست ما بود. البته این موضوع به زمانی برمی‌گردد که این دو بازیکن هنوز مشمول نبودند و ما اعلام کرده بودیم که در صورت آمادگی این بازیکنان برای خدمت مقدس سربازی، آنها را جذب کنیم اما همان طور که گفتم تصمیم‌گیری در این زمینه با ما نیست و بعید می‌دانم با توجه به حضور تراکتورسازی در لیگ برتر این دو بازیکن را به ملوان بدهند.

آذرگون در پایان در خصوص شرایط ملوان در پایان نیم فصل اول لیگ دسته یک گفت: خوشبختانه ملوان شرایط خوبی دارد و امید زیادی داریم که در پایان فصل دوباره به لیگ برتر برگردیم. قصد داریم در نیم فصل تیم را تقویت کنیم و با همه توان همگی تلاش خواهیم کرد تا ملوان به جایگاه اصلی خود برگردد.

 

 

کد خبر : ۴۴۰۱۴۸