خبرگزاری کار ایران

دفاع عجیب اکبرپور از سرمربی استقلال:

منصوریان باید حمایت شود!

باید به هوادار حق داد اما الان چه کاری می‌توان انجام داد؟ با عوض شدن منصوریان همه چیز تغییر می‌کند؟ پرسپولیس فصل قبل تا نیم فصل همین شرایط را داشت اما آیا مدیران این باشگاه برانکو را برکنار کردند؟

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص حذف استقلال از جام‌حذفی و عدم نتیجه‌گیری این تیم در لیگ برتر به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: منصوریان اولین سالی است که روی نیمکت استقلال می‌نشیند. این تیم تغییرات زیادی داشته است و طبیعی است که باید به منصوریان زمان داده شود. به خیلی‌ها در استقلال دو تا سه سال زمان دادند. چرا به منصوریان زمان ندهند؟

پیشکسوت استقلال ادامه داد:‌ به اعتقاد من هیات مدیره یکی از عواملی است که استقلال نتوانسته نتیجه خوبی بگیرد. من سال‌ها در استقلال بودم اما تا به حال به این شدت حاشیه در این تیم ندیدم. عضو هیات مدیره مصاحبه می‌کند که قرارداد بازیکن را کم می‌کنیم. این موضوع روحیه بازیکن را به شدت خراب می‌کند و باعث می‌شود او در زمین قدم بزند.

اکبرپور با بیان اینکه حیطه وظایف هر کسی در باشگاه مشخص است، گفت: عضو هیات مدیره نباید در مورد عملکرد فنی سرمربی تیم صحبت کند، همانطور که منصوریان نباید در مورد هیات مدیره اظهارنظر کند. من احساس می‌کنم عده‌ای به دنبال زمین زدن منصوریان هستند.

اکبرپور در واکنش به اعتراض‌های هواداران به نحوه بازی استقلال گفت:‌ برای هواداران نتیجه مساوی هم سخت است. باید به هوادار حق داد اما الان چه کاری می‌توان انجام داد؟ با عوض شدن منصوریان همه چیز تغییر می‌کند؟ پرسپولیس فصل قبل تا نیم فصل همین شرایط را داشت اما آیا مدیران این باشگاه، برانکو را برکنار کردند؟ به هر حال ما چه بخواهیم و چه نخواهیم منصوریان سرمربی استقلال است و باید از او حمایت کنیم.

پیشکسوت استقلال در واکنش به خریدهای استقلال در این فصل که عملکرد خوبی در این تیم نداشته‌‌اند،‌ گفت: منصوریان بازیکنانی را در نظر داشت و ‌آنها را به استقلال آورد اما آنها نتوانستند در استقلال عملکرد خوبی داشته باشند. شاید هر تیم دیگری هم این بازیکنان را به خدمت می‌گرفت چرا که این بازیکنان فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند بنابراین نمی‌توانیم بگوییم منصوریان خریدهای بدی داشته است. نکته دیگر اینکه آقای افتخاری از زمانی که آمدند گفتند قرارداد بازیکنان را کم می‌کنیم. این حرف روحیه بازیکن را از بین می‌برد. واقعا این همه حاشیه در تیم استقلال آن هم قبل از پایان نیم فصل تعجب آور است.

 

کد خبر : ۴۴۰۱۶۰