خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص بازگشت صالحین ورامین به لیگ برتر

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که تیم صالحین ورامین در ادامه لیگ برتر فصل جاری شرکت می‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سازمان لیگ درباره آخرین وضعیت تیم صالحین ورامین اطلاعیه‌ای صادر کرد که متن کامل آن به قرار زیر است:

تیم والیبال صالحین ورامین به دلیل آماده نداشتن مدارک لازم اجازه شرکت در هفته اول دور رفت از سوی سازمان لیگ دریافت نکرد و نتیجه مسابقه باخت فنی برای تیم ورامین منظور گردید.

در هفته نخست دور برگشت حضور نیافتن بازیکنان و کادر فنی این تیم در مسابقه روز یکشنبه 28 آذرماه مجددا باخت فنی دوم را برای تیم صالحین ورامین به همراه داشت و با توجه به دو باخت فنی از دور مسابقات حذف شد که تصادفا” هر دو مسابقه برابر پارسه تهران بود.

لذا بازیکنان این تیم برابر مقررات آزاد اعلام و در نتیجه چهار بازیکن این باشگاه به نام امیر حسینی، بهرام فرید با تیم شهرداری تبریز و سعید مصطفی وند با تیم پیکان قرارداد منعقد کرده و امین علوی در حال مذاکره با باشگاه خواهان می‌باشد و بقیه بازیکنان با دریافت درصدی از قرارداد اعلام آمادگی کردند و فدراسیون والیبال به دلیل حضور چند بازیکن ملی پوش و علاقمندان بی‌شمار شهر ورامین اجازه ادامه حضور در لیگ برتر را برای این تیم صادر کرد.

تیم صالحین ورامین بر اساس برنامه ریزی ابتدای فصل امروز چهارشنبه باید به مصاف سایپا تهران می‌رفت که در خصوص وضعیت دیدار امروز سایپا و صالحین ورامین نیز متعاقبا تصمیم گیری و اعلام خواهد شد.

کد خبر : ۴۴۰۳۱۷