خبرگزاری کار ایران

مرفاوی:

استقلال‌خوزستان در بخش حمله زهردار بود

سرمربی صبای قم گفت: از لحاظ فنی بازی خوبی را انجام دادیم و شایسته باخت نبودیم.

به گزارش ایلنا، صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی خوبی بود، هر دو تیم بازی پایاپایی را انجام دادند. تمام نقاط قوت استقلال خوزستان را بسته بودیم و به دنبال این بودیم که بازی را کنترل کنیم و روی این استراتژی موفق بودیم؛ متأسفانه برخی از بازیکنان ادراک لازم را نداشتند و بازی خودشان را ارائه نمی‌دادند.

وی گفت: استقلال خوزستان در بخش حمله زهردار بود ولی ما توانستیم مهاجمانشان را در حمله کنترل کنیم و در این پروسه موفق بودیم. از بازیکنانم راضی نیستم چرا که در مواقع ضروری کوتاهی کردند چون تیم من تیم جوانی نیست و تیمی باتجربه است. شایسته باخت نبودیم و جبران این نتیجه در چنین دقیقه‌ای سخت است. دو هفته پپاپی از طریق همین اشتباهات شکست می‌خوریم.

سرمربی صبای قم درباره داوری افزود: داوری مشکلی نداشت و اشتباهی نکرد ولی نیمکت استقلال خوزستان به دلیل اینکه میزبان بودند داشتند روی نیمکت داوری می‌کردند و لحظاتی را شلوغ کردند. بازهم می‌گویم آن‌ها می‌خواستند از شرایط میزبانی استفاده کنند.

مرفاوی بیان کرد: ما باید در نیم فصل دوم 6 بازیکن جدید اضافه کنیم و اگر می‌خواهیم شرایط خوبی به دست بیاوریم باید خوب نتیجه بگیریم چرا که در نیم فصل دوم امتیاز گرفتن سخت است.

وی تأکید کرد: مسئولان باشگاه با 4.5 میلیارد تیم را به من تحویل دادند و من به آنان گفته‌ام که با این مبلغ تیم متوسطی بسته می‌شود. در واقع با این مبلغ ما از لحاظ روحی و روانی آسیب‌پذیر هستیم چرا که بازیکنان من از مبلغ قراردادی بالا برخوردار نیستند و تاکنون فقط 25 درصد از مطالباتشان را دریافت کردند.

سرمربی صبای قم گفت: 6 هفته است که پیروزی نداشته‌ایم و هیچ اولتیماتومی به من داده نشده است. در واقع ما باید از این شکست‌ها درس بگیریم. داریم شانس‌هایمان را به دیگر تیم‌ها می‌دهیم، شأن من، کادرم و بازیکنان جایگاه فعلی در جدول نیست، از لحاظ فنی ما بازی خوبی را انجام دادیم و شایسته باخت نبودیم.

کد خبر : ۴۴۰۸۰۶