خبرگزاری کار ایران

طاهری: به انصاری گفتیم صلاح نیست که بروی

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید، پس از صحبت با برانکو فهمیدیم گه چند بازی است که انصاری تمرکز کافی را ندارد و به همین دلیل ما پیشنهاد باشگاه چینی را رد کردیم.

به گزارش ایلنا، علی‌اکبر طاهری، درباره پیشنهاد ارائه شده از باشگاه‌های کشور چین به محمد انصاری، مدافع تیم پرسپولیس اظهار کرد: این پیشنهادات اغلب پیشنهادات واقعی نیستند. ما در ابتدا شک کردیم و از طریق گرشاسبی فهمیدیم که رقم پیشنهادی واقعی، رقم بالاتری است و به خاطر همین رد کردیم.

او ادامه داد: در مرحله بعد دوباره از همان باشگاه پیشنهاد با همان سربرگ آمد و باز هم شک کردیم. باز هم ما مطمئن نبودیم که قیمت درست باشد و قیمت را بالا آوردیم و در مرحله آخر گفتیم که یک‌میلیون و دویست هزار دلار خالص بدهید تا ما قبول کنیم. آنها قبول کردند و به ترکاشوند هم پیشنهاد دادند که 10 درصد از قرار داد را هم به او بدهند. البته تمام این مسائل را با هیأت مدیره مطرح کرده بودیم. بالاخره ما به این نتیجه رسیدیم که این پیشنهادات برای مخدوش کردن ذهن بازیکن ماست.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنان باید بیشتر درگیر مسائل فوتبالی باشند، گفت: ما با انصاری صحبت کردم و گفتیم که صلاح نیست که بروی. به خودش هم گفتم که چند بازی است که دقت لازم را نداری و با برانکو هم که صحبت کردیم احتمال دادیم که به‌خاطر این مسائل تمرکز نداشته است. به این دلیل ما این پیشنهاد را کلا رد کردیم.

طاهری در ادامه درباره ادعای او که عنوان کرده بود تا دو سال دیگر پرسپولیس قهرمان جام باشگاه‌های جهان می‌شود، بیان کرد: همه مجموعه‌ها یک چشم‌اندازی را برای خودشان دارند. نباید هیچ‌وقت راضی به شرایط باشیم و باید همیشه به فکر بهتر شدن بود. کارهایی که ما می‌کنیم در برابر عشق خروشان هواداران هیچ چیز نیست. باورتان نمی‌شود، وقتی امروز در ورزشگاه همه تماشاگران لبخند می‌زدند، این نقطه هدف ما بود. چه من باشم چه من نباشم باید تیم را برای این هدف ببندیم تا ابتدا از سهمیه عبور کنیم، بعد از قهرمانی عبور کنیم و به اهدافمان برسیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: در مجموع در لیگ برتر و لیگ یک، 400 میلیون بیلان کاری رقابت‌ها است. اگر بازیکن نتواند پولش را سر وقت بگیرد، تمرکز کافی برای فوتبال ندارد. ما در فوتبال تمام هزینه‌ها را باید خودمان پرداخت کنیم، از پول مربی گرفته تا پول چمن و... ما از پارسال تا الان سعی کردیم مبانی باشگاهی را اجراء کنیم تا یک باشگاه تشکیل دهیم.

کد خبر : ۴۴۰۸۸۵