خبرگزاری کار ایران

مجید جلالی در گفت‌وگو با ایلنا:

خوشحالم که ما یک تیم متحد هستیم/ تغییرات کمی در نیم فصل خواهیم داشت

این یک شاخصه بسیار خوب و با ارزش برای تیم من است که بازیکنانم با یکدیگر متحدند. این موضوع نشان دهنده این است که ما یک تیم هستیم.

مجید جلالی، سرمربی تیم پیکان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد پیروزی تیمش مقابل فولاد گفت: بازی بسیار سنگین و نزدیکی با فولاد داشتیم. بعد از گل به خودی که بازیکن ما زد همه تیم متحد شدند تا این گل جبران شود.  بعد از اینکه گل مساوی هم به ثمر رساندیم بازیکنانم به تلاششان ادامه دادند تا بتوانیم به پیروزی برسیم.

وی ادامه داد:‌ این یک شاخصه بسیار خوب و با ارزش برای تیم من است که بازیکنانم با یکدیگر متحدند. این موضوع نشان دهنده این است که ما یک تیم هستیم.

سرمربی تیم پیکان در  پاسخ به این سوال که آیا به هدفش با تیم پیکان در پایان نیم فصل رسیده است با خیر گفت: هدف‌گذاری ما ماندن در لیگ برتر بود چرا که تیم پیکان سال‌های گذشته بین لیگ برتر و دسته یک در رفت و آمد بود. هدف دیگر ما این بود که برای آینده تیم پیکان زمینه‌سازی کنیم.  نیم فصل دوم هم انرژی‌مان را صرف زیرساخت‌های تیم پیکان می‌کنیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا  تیم پیکان در فصل نقل‌ و انتقالات تغییرات زیادی خواهد داشت، گفت: خیر. پیکان احتمالا جا‌به‌جایی کمی در فصل نقل‌وانتقالات خواهد داشت. به دو یا سه بازیکن نیاز داریم که از امروز برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب آنها را شروع می‌کنیم.

کد خبر : ۴۴۰۹۳۰