خبرگزاری کار ایران

صانعی: فردا اسامی ملی پوشان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال آقایان معتقد است بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال آقایان گفت: فردا اسامی 20 ملی پوش اعلام می‌شود تا بتوانیم بازیکنان را ارزیابی کنیم. هدف از برگزاری این مرحله از اردو این است که یک سری از بازیکنان در لیگ‌های برتر و یک از سوی باشگاه‌ها معرفی نشده بودند و پس از اعلام دومین فراخوان، تعدادی از آنها معرفی شده که در این اردو بازیکنان مورد نظر را ارزیابی خواهیم کرد. در واقع یک سوم بازیکنان جدید به اردوی تیم اضافه می‌شوند تا کادر فنی عملکردشان را بررسی کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال آقایان در ادامه بیان کرد: برنامه‌های تکنیکی و تاکتیکی برای بازیکنانی که در اردوهای قبل در کنار تیم بوده را انجام می‌دهیم تا به هماهنگی بیشتری برسند. ضمن اینکه در هفته‌های آینده نفراتی که محک نخورده‌اند را زیر نظر خواهیم داشت تا در نهایت ترکیب اصلی تیم ملی را به دست آوریم.

وی در پایان درباره برگزاری دیدارهای تدارکاتی و اینکه یکی از نیازهای اصلی تیم، انجام بازیهای دوستانه است، گفت: در بازی‌های تدارکاتی بازیکنان محک می‌خورند، تحت فشار قرار می‌گیرند و علاوه بر کسب تجربه، کادر فنی به نقاط ضعف و قوت آنها پی می‌برد. هر چقدر ملی پوشان بازی تدارکاتی داشته باشند، آماده‌تر خواهند شد و به مصاف حریفان خود در آسیا می روند. قرار است تا بهمن ماه با تیم زیر 21 سال اکراین بازی دوستانه داشته باشیم. پیش از این نیز دو بازی بسیار خوب با تیم روسیه برگزار کردیم که همین امر باعث شد تا شرایط بازیکنان را ارزیابی کنیم.

کد خبر : ۴۴۰۹۸۱