خبرگزاری کار ایران

ترکیب خط دفاعی پرسپولیس در نیم فصل دوم تغییر می‌کند؟

محسن ربیع‌خواه در ابتدای نیمه دوم بازی تعویض شد تا انصاری به بازی بیاید و ماهینی به جای ربیع‌خواه به سمت چپ خط دفاعی برود. اتفاقی که باعث شد ماهینی در صفحه اجتماعی‌اش واکنش جالبی به آن نشان دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته ترکیب خط دفاعی پرسپولیس قبل  و حین بازی بارها دچار تغییر شد. در ابتدا قرار بود ماهینی در سمت راست خط دفاعی، حسینی و انصاری در قلب خط دفاع و ربیع‌خواه در سمت چپ خط دفاعی پرسپولیس قرار گیرد. ساعتی قبل از شروع بازی اعلام شد که انصاری به علت سرماخوردگی نمی‌تواند بازی کند و رامین رضاییان به جای او در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. بنابراین حسین ماهینی باید به قلب خط دفاع می‌رفت و رضاییان در پست دفاع راست بازی می‌کرد.

محسن ربیع‌خواه در ابتدای نیمه دوم بازی مقابل سیاه‌جامگان تعویض شد تا انصاری به بازی بیاید و ماهینی به جای ربیع‌خواه به سمت چپ خط دفاعی برود. اتفاقی که باعث شد ماهینی در صفحه اجتماعی‌اش واکنش جالبی به آن نشان دهد. او در اینباره نوشت:‌ «قبل از بازی دیروز دفاع راست بودم. بازی که شروع شد شدم دفاع وسط، نیمه دوم دفاع چپ. بازی می‌رفت وقت اضافه فکر کنم گلر می‌شدم.»

به اعتقاد برخی از هواداران و کارشناسان پرسپولیس ترکیب نیمه دوم  خط دفاعی پرسپولیس، ترکیبی ایده‌آل برای بازی‌های دیگر خواهد بود چرا که رضاییان در بازی روز گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و بعید به نظر می‌رسد برانکو در نیم فصل دوم رضاییان را نیمکت‌نشین کند. از سوی دیگر محسن ربیع‌خواه، دفاع چپ پرسپولیس در اکثر بازی‌های این تیم ضعیف عمل کرده است و بازیکنی است که در اکثر مواقع ساده‌ترین راه یعنی پاس رو به عقب را انتخاب می‌کند. با توجه به تمایل رضاییان و ماهینی به نفوذ از خط دفاع احتمال اینکه برانکوٰ، ربیع‌خواه را در نیم فصل دوم نیمکت‌نشین کند وجود دارد.

 

کد خبر : ۴۴۱۰۳۴