خبرگزاری کار ایران

گفت‌وگو با شجاعی درباره پر بازدید شدن عکس پورحیدری و سقوط فوتبال بانوان

از اینکه منصور را از دست دادم ناراحتم اما از اینکه عکس او در کنار عکس مسی و تیم ملی پرتغال جزو پربازدیدترین عکس‌های فیفا شده است خوشحالم. مردم لطف داشتند. فقط می‌توانم بگویم از رفتن منصور ناراحتم.

فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به این موضوع که عکس منصور پورحیدری جزو عکس‌های پر بازدید فیفا در سال 2016 شده است، گفت:‌ وقتی این موضوع را فهمیدم اشک ریختم. از اینکه منصور را از دست دادم، ناراحتم اما از اینکه عکس او  در کنار عکس مسی و تیم ملی پرتغال جزو پربازدیدترین عکس‌های فیفا شده است، خوشحالم.  مردم لطف داشتند. فقط می‌توانم بگویم از رفتن منصور ناراحتم.

 شجاعی، نایب رئیس سابق کمیته بانوان فدراسیون فوتبال در مورد سقوط 73 پله‌ای تیم ملی فوتبال بانوان در رنکینگ فیفا گفت: فقط می‌توانم اظهار تاسف کنم. تیم‌های بانوان مثل سابق حمایت نمی‌شوند. آدم‌های که راس کار هستند همان نفرات قبلی هستند و فقط نایب رئیس عوض شده است. خانم صوفی‌زاده توانمند است و حتما تمایل دارد که این تیم‌ها ارتقا پیدا کنند منتها باید ریشه مشکلات را پیدا کرد.

وی ادامه داد: زمانی که من نایب رئیس کمیته بانوان شدم کارم را با یک سند راهبردی شروع کردم. برنامه‌ها را پیش‌بینی کرده بودیم و داشتیم به نتیجه می‌رسیدیم. تیم ملی بانوان ما با مربیگری خانم ایراندوست و کمک‌های پدرشان واقعا در حال رشد بود و واقعا در آسیا مطرح شده بودیم. من وقتی عضو کمیته بانوان آسیا بودم با افتخار در جلسات شرکت می‌کردم. چون واقعا تیم‌هایمان پیشرفت کرده بود و همه از ما تعریف می‌کردند.

نایب رئیس سابق کمیته بانوان فدراسیون فوتبال گفت: می‌خواستم در دوره 8 ساله به اهدافم برسم که نگذاشتند و نخواستند. من فکر می‌کنم نمی‌خواهند خانم‌ها پیشرفت کنند. من تنها عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بودم که آن را هم از ما گرفتند. من اینطور فکر می‌کنم که می‌خواهند خانم‌ها متوقف شوند.

شجاعی با بیان اینکه سلطانی‌فر نظر مثبتی در مورد ورزش بانوان دارد، گفت: فکر می‌کنم آقای سلطانی‌فر کارهای ارزشمندی در ورزش بانوان انجام دهد. یکی از این کارها هم توجه به فوتبال بانوان است. دکتر سلطانی‌فر باید ترس و واهمه در مورد فوتبال بانوان را از بین ببرد و به مسئولان متذکر شود که به ورزش بانوان بها بدهند. واقعا حیف است که فوتبال بانوان رها شود. ‌

 

کد خبر : ۴۴۱۰۹۹