خبرگزاری کار ایران

ملاقات منصوریان - قلعه‌نویی خبرساز شد/پشت پرده خط خوردن مهدی رحمتی چیست؟

منصوریان در اقدامی عجیب خسرو حیدری و مهدی رحمتی را در ترکیب اصلی تیمش مقابل سپاهان قرار نداد. به نظر می‌رسد این تصمیم منصوریان واکنشی‌ به رفتارهای رحمتی قبل از بازی با نفت تهران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، منصوریان در اقدامی عجیب خسرو حیدری و مهدی رحمتی را در ترکیب اصلی تیمش مقابل سپاهان قرار نداد. به نظر می‌رسد این تصمیم منصوریان واکنشی‌ به رفتارهای رحمتی قبل از بازی با نفت تهران است. این اتفاق از این حیث عجیب به نظر می‌رسد که منصوریان در اغلب موارد مشابه رفتار نرم‌تری با بازیکنانش داشته است. مثل بازی با سیاه‌جامگان که بختیار رحمانی اعتراض شدیدی به تعویضش نشان داد اما در بازی بعدی استقلال در ترکیب ثابت این تیم قرار گرفت!

اما از سویی دیگر با توجه به ملاقات روز گذشته منصوریان و قلعه‌نویی در زمین شماره دوی آزادی این شائبه نیز به وجود آمده که شاید قلعه‌نویی در برخی موارد مشاوره‌هایی به منصوریان ارائه کرده است.  احتمال دارد نیمکت‌نشینی رحمتی و حیدری نیز بی ارتباط با این ملاقات کوتاه مدت نباشد. قلعه‌نویی در مصاحبه‌ای بعد از تمرین روز گذشته در مورد علت‌ناکامی‌های استقلال در چند سال اخیر صحبت کرد و گفت: «متاسفانه در تیم استقلال تعدادی از افراد هستند که نمی‌خواهند امثال ما موفق شوند. این دو، سه نفر که در استقلال هستند باعث عدم موفقیت افرادی چون من، منصوریان و مظلومی شده‌اند. امیدوارم ریشه این افراد به زودی بسوزد تا استقلال بتواند نتیجه بگیرد.»

 

کد خبر : ۴۴۱۴۳۴