خبرگزاری کار ایران

صادقیان راهی برای بازگشت به پرسپولیس ندارد

هافبک جوان ماشین سازی تبریز که بعد از درگیری با هم‌تیمی خود، از سوی فرهاد کاظمی از حضور در تمرینات منع شده بود، اجازه جدایی از این تیم را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پیام صادقیان، هافبک تیم ماشین سازی تبریز چند روز پیش در جریان تمرین این تیم با هم‌تیمی گرجستانی خود درگیری فیزیکی پیدا کرد که این مساله با واکنش شدید فرهاد کاظمی سرمربی جدید سبزپوشان تبریزی همراه شد.

پیرو همین اتفاق، سرمربی ماشین‌سازی این دو بازیکن را در اختیار باشگاه گذاشت و اعلام کرد صادقیان تا اطلاع ثانوی اجازه حضور در تمرینات این تیم را ندارد.

بعد از این تصمیم فرهاد کاظمی، اخباری مبنی بر جدایی صادقیان از ماشین‌سازی و علاقه زیاد او برای بازگشت به پرسپولیس به گوش می‌رسید و حتی گفته می‌شد این بازیکن از طریق برخی از دوستان خود برای سرمربی پرسپولیس پیغام فرستاده است تا با حضور او در این تیم موافقت کند. موضوعی که البته با مخالفت صریح برانکو روبرو شده است و سرمربی کروات پرسپولیس اعلام کرده است نیازی به پیام صادقیان ندارد.

این در حالی است که فرهاد کاظمی نیز باوجود اخراج صادقیان از تمرینات ماشین‌سازی، به وجود این بازیکن ابراز نیاز کرده و قصد ندارد در نیم فصل این این بازیکن را از دست بدهد.

باتوجه به همین مسائل باید گفت بازیکن جوان و جنجالی فوتبال ایران که در چند سال اخیر به شدت از دوران اوج خود فاصله گرفته است، با وجود علاقه شدید برای بازگشت به پرسپولیس، هیچ راهی برای پیوستن به این تیم ندارد.

کد خبر : ۴۴۱۸۵۲