خبرگزاری کار ایران

افشاردوست: برای هیچ یک از گزینه‌ها شرط سکو نگذاشتیم/ استویچف تنها برای سکو کار می‌کند

دبیرکل فدارسیون والیبال گفت: در مذاکره با هیچ یک از گزینه‌ها مربیگری تیم ملی شرط سکوی المپیک 2020 را لحاظ نکردیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست افزود: در مذاکراتی که با گزینه‌هایمان داشتیم، اهداف فدراسیون را به آنها گفتیم ولی این دلیل بر این نبود که سکوی المپیک 2020 شرط فدراسیون والیبال ایران برای سرمربی جدید باشد.
وی تصریح کرد: استویچف هم مربی‌ای است که تنها اگر مطمئن باشد بر روی سکو می‌رود، هدایت یک تیم را می‌پذیرد و پرونده کاری او نیز چنین چیزی را نشان می‌دهد.
دبیرکل فدراسیون والیبال با بیان اینکه مدل مربیگری استویچف با مربیانی همچون ولاسکو فرق می‌کند، گفت: مربیانی چون خولیو ولاسکو روش آموزشی را در کنار هدایت یک تیم مد نظر دارند، اما روش استویچف متفاوت است و تنها زمانی که صد در صد مطمئن باشد بر روی سکو می‌رود، هدایت یک تیم را می‌پذیرد.
افشاردوست در پایان تاکید کرد: فدراسیون هنوز فرصت کافی برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال دارد و تلاش می‌کنیم بهترین گزینه را برای حرکت در مسیر دستیابی به اهداف پیش رو والیبال ایران که مهمترین آن قرارگیری در جمع چهار تیم برتر المپیک 2020 هست، انتخاب کنیم. این هدف، واقعا هدف بزرگ و سختی است ولی باید برای آن تلاش بسیاری کرد. امیدوارم بتوانیم گزینه مناسبی را انتخاب کنیم.

کد خبر : ۴۴۲۷۵۲