خبرگزاری کار ایران

جلالی از ریاست کانون مربیان فوتبال کناره‌گیری کرد

مجید جلالی، رییس کانون مربیان ایران، با انتشار بیانیه‌ای از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش ایلنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

تمامی اعضای هیات مدیره محترم کانون مربیان فوتبال ایران در جریان هستند که از حدود یکسال و نیم پیش موضوع کناره‌گیری از انتخابات بعدی را به اطلاع آنها رسانده بودم و به هیچ عنوان بنای حضور در انتخابات را  نداشتم اما در نهایت و بنا به اصرار بزرگان و دوستان عزیزم بخاطر به آرامش رساندن فضای انتخابات اعلام حضور کردم و انتخابات انجام شد.
در اینجا ذکر چند نکته ضروری است:
کانون مربیان در تمام این سال‌ها برای من، چیزی فراتراز یک فعالیت سندیکایی ساده بود. این کانون، حاصل چهارده سال‌ رنج و زحمت بسیاری از دوستان و همراهان بی ادعا و تلاشگر است که بدون کوچکترین چشمداشتی در رؤیای ایجاد یک نهاد صنفی کاملا مستقل و سلامت برای جامعه مربیان کشور بودند، همچنین سعی داشتیم  هر ساله مربیان گمنام اما زحمتکش سراسر کشور را در رده‌های پایه، بانوان و بزرگسالان معرفی و از آن‌ها بخاطر تلاشهای صادقانه‌ای که برای فوتبال انجام میدهند قدردانی کنیم تا دایره مربیان کشور محدود به مربیان مشهور نباشد و مربیان بزرگ اما ناشناخته فوتبال ایران هم تا جایی که بضاعت مان اجازه می‌داد، دیده شوند.
تلاش کردیم این کانون را به عضویت مجمع فدراسیون فوتبال ایران در بیاوریم که البته در تمام این سال‌ها با مکاتبات فراوان و پیگیری‌های انجام شده به امید خدا طی ماه‌های آینده وارد مجمع فدراسیون خواهد شد تا مربیان بتوانند نماینده‌شان را به مهم‌ترین نهاد تصمیم گیری فوتبال کشور بفرستند.
کانون مربیان از حالا به بعد دارای توان اقتصادی هم خواهد شد که امیدوارم هیّئت مدیره محترم جدید اجازه ندهند جاذبه های آن در مسیر سلامت کانون خللی ایجاد کند. این اتفاقات مثبت، حاصل زحمات تیمی است که در تمام این سال‌ها بدون ریالی دستمزد و به صورت کاملا افتخاری برای به سرانجام رساندن این مسیر تلاش کردند. لازم میدانم از تمام کسانی که در تمام این سال‌ها کنارم حضور داشتند و خالصانه زحمت کشیدند از صمیم قلب تشکر کنم و به آنها اطمینان میدهم که به آن اندازه  قدرشناس هستم که زحمات صادقانه آنها را تا پایان عمر در یاد خود زنده نگهدارم. برای هیات مدیره جدید این کانون آرزوی موفقیت دارم و به حسب تجربه عرض میکنم که در راه خدمت تنها لذت خدمت کردن  است که می‌ماند. مأموریت من تا اینجا بود. و بدینوسیله بخاطر مشغله کاری، خستگی و البته دلسردی کناره گیری خودم را از کانون مربیان فوتبال ایران اعلام و ضمن قبول تقصیر در نقصان عملکرد از تمام همکاران، نمایندگان عزیز استان‌ها و بزرگان جامعه مربیگری کشور  عذرخواهی میکنم.
بعنوان یک مربی کوچک از جامعه بزرگ مربیان کشور انتظار مراقبت از دستاوردهای کانون و پیشرفت آنرا دارم.
با احترام
مجید جلالی؛ نهم دی ماه 95

کد خبر : ۴۴۳۰۷۷