خبرگزاری کار ایران

خوشحالم که ترفند دایی جواب داد

حمدی‌نژاد: بازیکن سپاهان زمین فوتبال را با جای دیگر اشتباه گرفته بود

دایی به هیچ وجه نمی‌خواست تیم را از زمین بیرون بکشد بلکه او به دنبال این بود که بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آرام کند.

وحید حمدی‌نژاد، بازیکن نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز گذشته این تیم مقابل سپاهان گفت: بازی سخت و پرفشاری برای هر دو تیم بود. جو و استرس زیادی روی بازی حاکم بود و این جو علیه ما بود چرا که سپاهان در خانه خودش بازی می‌کرد. به اعتقاد من بازیکنانمان یکی از کم اشتباه‌ترین بازی‌هایشان را انجام دادند و این موضوع باث شد ما فینالیست جام‌حذفی شویم.

حمدی‌نژاد در مورد اخراج دایی از کنار زمین و نبود او در بازی فینال گفت: به هر حال حضور دایی روی نیمکت برای بازیکنان انگیزه است. بعد از اینکه داور آن سوت‌های اشتباه را زد به سمت او رفتم و به او گفتم چرا دایی را از کنار زمین اخراج کردی که داور گفت دایی به وسط زمین آمده است و به همین دلیل او را اخراج کردم. من به داور گفتم سپاهانی‌ها هم به داخل زمین آمدند پس چرا آنها را اخراج نمی‌کنید.

بازیکن نفت تهران ادامه داد:‌ وقتی داور فشار روحی و روانی بازی را به نیمکت تیم‌ها منتقل می‌کند این اتفاقات هم می‌افتد. به هر حال مربی و بازیکن از جنس فولاد نیستند و وقتی سوت اشتباه زده می‌شود عصبی می‌شوند. به اعتقاد من کمیته انضباطی باید به این مسئله ورود کند تا تیم‌ها از اشتباهات داور متضرر نشوند.

مدافع نفت تهران در مورد اظهارات علی محمدی، بازیکن سپاهان که گفته است حمدی‌نژاد کلانتر زمین بود، گفت:‌ او گفته من کلانتر زمین بودم در حالی که این بازیکنان سپاهان بودند که دائما با داور صحبت می‌کردند. متاسفانه علی محمدی حرف‌های زشتی را زد که نمی‌توانم آنها را به زبان بیاورم. او زمین فوتبال را با جای دیگری اشتباه گرفته بود. او حرف‌هایی زد که باعث شد بازیکنان سپاهان به سمت من بیایند و از من عذرخواهی کنند.

حمدی نژاد در واکنش به این سوال که آیا دایی می‌خواست تیم را از زمین بیرون بکشد، گفت: دایی به هیچ وجه نمی‌خواست تیم را از زمین بیرون بکشد بلکه او به دنبال این بود که بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی آرام کند. خوشحالم  که ترفند دایی جواب داد و ما توانستیم بازی را ببریم.

 

کد خبر : ۴۴۳۱۶۱