خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با ایلنا:

دایی حرف بی‌منطق نزند/ نفتی‌ها ادعایشان در مورد سپاهان و اصفهان را ثابت کنند/ خلیل‌‌زاده را به هیچ‌وجه به پرسپولیس نمی‌دهیم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: حفظ شجاع خلیل‌زاده در سپاهان خواسته سرمربی تیم است و ما به هیچ عنوان شجاع را نه به پرسپولیس بلکه به هیچ تیم دیگری نمی‌دهیم.

محسن طاهری، مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد نتایج این تیم در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: در شروع لیگ وضعیت برای سپاهان آنچنان که باید خوب نبود و این مساله هم ناشی از تغییرات زیاد سپاهان در ابتدای فصل بود اما رفته رفته شرایط بهتر شد و تیم به یک روند صعودی رسید. سپاهان این فصل دست به جوانگرایی زده و خدا را شکر این جوانگرایی در سپاهان جواب داده است. البته از این مساله نباید غافل شد که هنوز توقع هواداران تیم برآورده نشده است و آنها انتظار بیشتری از سپاهان دارند.

مدیرعامل سپاهان در ادامه راجع به شکست این تیم در نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل نفت تهران اظهار داشت: متاسفانه این اولین باخت سپاهان در ورزشگاه نقش جهان بود و خیلی برای هواداران ما سنگین بود. آنها به هیچ وجه تصور نمی‌کردند ما در این بازی شکست بخوریم. این باخت برای ما سنگین بود. به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم و با اینکه تیم خیلی خوب بازی کرد اما نتیجه برخلاف میل و خواسته ما بود. در بازی روز گذشته مقابل نفت فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. ولی به هر حال دیگر کاری نمی‌شود کرد و باید به فکر آینده بود. در حال حاضر از شرایط تیم راضی هستیم و قصد داریم در نیم فصل با جذب بازیکنان مدنظر آقای ویسی تیم را تقویت کنیم تا انشالله در ادامه مسابقات شرایط سپاهان بهتر از قبل شود.

علی دایی، سرمربی تیم نفت تهران بعد از بازی روز گذشته با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی، مدعی شده است هر وقت تیمش در اصفهان به میدان می‌رود، داوری به ضرر او بوده است. مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به این موضوع تصریح کرد: آقای دایی به عنوان یکی از بزرگان فوتبال ایران، نباید حرفی بزند که منطق پشت آن نباشد. در مورد صحنه‌های داوری و پنالتی‌هایی که در بازی گرفته شد باید کارشناسان داوری نظر بدهند و ما اصلاً به این موضوع ورود نمی‌کنیم. در مورد خود بازی هم که همه دیدند ما تیم بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری نسبت به نفت داشتیم. من نمی‌دانم قصد علی دایی از مطرح کردن این حرف‌ها چه بوده است اما او که به رک گویی معروف است اگر چیزی می‌داند که بقیه در جریان آن نیستند باید بگوید و نام ببرد چه کسانی قصد داشتند به تیم او ضرر بزند. این درست نیست او بدون مدرک و سند حرفی بزند که حاشیه ایجاد شود. باشگاه نفت و علی دایی باید ادعایشان در این مورد را ثابت کنند.

آیا جوانگرایی زیاد در ابتدای فصل، تصمیم درستی بود که در سپاهان اجرا شد؟ طاهری در پاسخ به این سوال گفت: به هر صورت این کار انجام شده و همه باید تا زمانی که این جوانگرایی کامل در سپاهان جواب بدهد، شرایط را تحمل کنند. سپاهان در حال رشد است و مطمئن باشید در نیم فصل دوم شرایط خیلی فرق خواهد کرد و سپاهان پرقدرتی را در لیگ خواهید دید. این جوانگرایی طبق نظر سرمربی تیم انجام شده و ما هم در باشگاه به صورت کامل از ویسی و تیمش حمایت می‌کنیم و ایمان داریم سپاهان به زودی به اوج برخواهد گشت.

باتوجه به حذف سپاهان از جام حذفی و فاصله زیاد این تیم با صدر جدول در لیگ برتر، آیا سپاهان این شانس را دارد که سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند؟ مدیرعامل سپاهان در این خصوص خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با شرایطی که در حال حاضر داریم و روند رو رشدی که تیم دارد، بتوانیم در نیم فصل دوم نتایج خوبی بگیریم. ما امیدواریم که بتوانیم با جبران اختلاف موجود، سهمیه آسیا را کسب کنیم و برای رسیدن به این هدف باید همه با تمام توان تلاش کنیم و مطمئن باشید همین‌طور هم خواهد بود.

محسن طاهری، در پایان در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه پرسپولیس برای جذب شجاع خلیل‌زاده درخواست رسمی به باشگاه سپاهان ارائه داده است یا خیر گفت: هیچ درخواستی از طرف باشگاه پرسپولیس در این مورد به دست ما نرسیده و هیچ مذاکره‌ای با پرسپولیس بر سر خلیل‌زاده نداشته‌ایم. حفظ شجاع خلیل‌زاده در سپاهان خواسته سرمربی تیم است و ما به هیچ عنوان شجاع را نه به پرسپولیس بلکه به هیچ تیم دیگری نمی‌دهیم.

 

 

کد خبر : ۴۴۳۱۹۶