خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

جونز ناراحت در کنار زمین/ رضایی و حاج محمدی همچنان غایب

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی تمرین امروزش را برگزار کرد که مربی بدنساز این تیم با ناراحتی تماشاگر این تمرین بود و به آبی‌ها تمرین نداد.

به گزارش ایلنا، آبی پوشان پایتخت دومین تمرین خود را به منظور آماده‌سازی برای حضور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر از ساعت 12 امروز در زمین کمپ باشگاه استقلال برگزار شد.

کاوه رضایی که به علت عدم دریافت مطالباتش از مسئولان استقلال ناراحت است و حاج‌محمدی هم در لیست خروج قرار گرفته است در تمرین امروز هم مانند روز گذشته حضور نداشتند.

استیو جونز، مربی بدنساز استقلال که به دلیل فراهم نشدن مقدمات سفرش به انگلیس برای حضور در جشن سال نو میلادی کنار خانواده‌اش، از مسئولان استقلال ناراحت است و در تمرین روز گذشته تنها نظاره‌گر بود، امروز هم با چهره‌ای ناراحت روی نیمکت نشست و به بازیکنان تمرین نداد.

امید ابراهیمی که در جلسه تمرین قبلی غیبت کرده بود، در محل تمرین حضور پیدا کرده و مورد استقبال علیرضا منصوریان قرار گرفت.

محسن کریمی باز هم تمرین اختصاصی انجام داد، اما روزبه چشمی در تمرین گروهی شرکت داشت. پس از گذشت چند دقیقه از تمرین، چشمی به تمرینات اختصاصی زیر نظر دکتر امین نوروزی پرداخت.

نصرالله عبداللهی، بهتاش فریبا و محمد خرمگاه در این جلسه تمرینی حضور داشتند.

عبدالهی در پایان تمرین درخصوص غیبت کاوه رضایی در تمرینات گفت: زانوی کاوه رضایی آسیب دیده و دارد در فیزیوتراپی تمرین انجام می‌دهد. او کارش را انجام می‌دهد و به زودی به تمرینات برمی‌گردد.

کد خبر : ۴۴۳۲۳۱