خبرگزاری کار ایران

هنوز نمی‌دانیم برنامه‌مان چیست؟

برانکو: در مورد شایعات نقل‌ و انتقالات هیچ صحبتی ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم گفت: من در مورد شایعات نقل‌ و انتقالات هیچ صحبتی ندارم و اسمی هم از بازیکنانی که مد نظر دارم، نخواهم برد.

به گزارش ایلنا، سرمربی کروات سرخپوشان در پایان تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنها در خصوص شرایط این تیم پاسخ داد. وی در ابتدا با تشکر از تبریک بابت فرا رسیدن سال نوی میلادی گفت: از بابت تبریک سال نوی میلادی از شما تشکر می‌کنم. شما هم نوروز را دارید و من خوشحالم در ایران دو عید را جشن می‌گیرم. برای همه شما بهترین را آرزوها دارم و امیدوارم در سال جدید این همکاری خوب ما ادامه پیدا کرده و پرسپولیس همچنان صدرنشین باشد.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص شایعاتی که در خصوص لیست ورودی و خروجی این تیم منتشر می‌شود اظهار داشت: من در مورد شایعات نقل‌وانتقالات هیچ صحبتی ندارم و اسمی هم از بازیکنی نمی‌برم. فقط این را می‌دانم که شهاب زاهدی، محمد رحمتی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی و محمد امین آرام‌طبع دیگر در جمع ما نیستند و ما هنوز نتوانسته‌ایم بازیکنی برای جانشینی آنها به خدمت بگیریم.

وی ادامه داد: در مورد خبرهای نقل‌وانتقالات تا زمانی که بازیکنی با باشگاه قرارداد رسمی امضا نکرده، صحبتی نمی‌کنم. علاقه‌ای هم ندارم شایعات را تکذیب کنم.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص جدایی امید عالیشاه گفت: او بازیکن خود ماست و ما برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت کردیم. امیدوارم عالیشاه همان‌طور که در پرسپولیس بازیکن وظیفه‌شناسی بود، در تیم جدیدش هم همین‌طور باشد، همین‌طور سرباز خوبی برای وطنش ایران نیز باشد.

سرمربی کروات پرسپولیس در واکنش به دیدار تدارکاتی پرسپولیس با تیم‌های اروپایی در تعطیلات ژانویه گفت: ما نمی‌توانیم برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم، چون هنوز نمی‌دانیم تیم ملی به اردو می‌رود یا نه. تیم‌های اروپایی می‌آیند و برنامه جدید لیگ را هم به ما داده‌اند، اما هنوز نمی‌دانیم برنامه‌مان چیست.

کد خبر : ۴۴۳۲۴۹