خبرگزاری کار ایران

عبدالهی: زانوی رضایی آسیب دیده است/ لیست دوم وجود دارد

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شایعات غیبت رضایی در تمرینات تأکید کرد که مهاجم آبی‌پوشان به علت مصدومیت در تمرینات شرکت نمی‌کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال تهران، نصراله عبدالهی در حاشیه پایان تمرین امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی در مورد لیست ورودی و خروجی این تیم گفت: نام بازیکنان وروردی را اعلام کرده‌ایم. کادر فنی خواستار ایمان مبعلی، رحیم زهیوی و سجاد شهبازاده شده است و باید ببینیم تا چه اندازه در جذب آنها موفق هستیم. لیست بازیکنان خروجی اعلام نشده و تا زمانی که تکلیف بازیکنان ورودی مشخص نشود کادر فنی لیست خروجی را اعلام نخواهد کرد. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

عبدالهی در مورد ادامه لیگ برتر و شروع نیم فصل دوم اظهار داشت: اگر روند تیممان مانند دیدار با سپاهان باشد هواداران هم راضی خواهند بود و ما هم نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. فکر می‌کنم در نیم فصل دوم در اکثر بازی‌ها موفق خواهیم شد.

مربی آبی‌ پوشان پایتخت راجع به غیبت کاوه رضایی در تمرینات اضافه کرد: زانوی کاوه آسیب دیده است و او زیر نظر دکتر نوروزی کارهایش را پیش می‌برد. می‌توانید درباره شرایط او از پزشک تیم سوال بپرسید. رضایی بعد از اتمام کارهای فیزیوتراپی به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

وی‌ادامه داد: لیست دوم وجود دارد و اگر نتوانیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم، به سایر بازیکنان توجه می‌کنیم. در حال حاضر منتظر مذاکره با سه بازیکن مورد نظر منصوریان هستیم.

کد خبر : ۴۴۳۲۷۶