خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: با کرار برخورد خواهم کرد/ برای سروش شخصا میهمانی می‌گیرم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: رفیعی اگر دوست داشت بماند، بماند و اگر هم نخواست می‌تواند برود و من حتی حاضرم با هزینه شخصی خود برای وی یک مهمانی بگیرم چرا که او در تراکتور زحمت کشیده و برای ما سنگ تمام گذاشت.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی شاگردانش مقابل ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی  و صعود به فینال این رقابت‌‌ها گفت: باید به فوتبال ایران تبریک بگویم. جدای از نتیجه این بازی سال‌ها در ذهن همه می‌ماند. هیچ چیز از ارزش تیم ذوب آهن کم نمی‌شود.

وی افزود: نباید بازی به وقت اضافه کشیده می‌شد. روی دو اشتباه بچگانه گل خوردیم و باید زودتر از این کار را تمام می کردیم.

سرمربی تراکتورسازی در ادامه با انتقاد از حرکت کرار جاسم هافبک عراقی این تیم و اخراجش گفت: ما حتما با کرار برخورد می‌کنیم. نمی‌‌شود که بازیکن هر کاری که می‌خواهد انجام بدهد.

قلعه نویی یادآور شد: فوتبال ایران کیفیت بالایی دارد و فقط باید زمین چمن مناسبی در اختیار تیم‌ها قرار بگیرد. امروز همه یک فوتبال زیبا دیدند، در حالی که شاید چمن ورزشگاه فولاد شهر هم آنقدر کیفیت نداشت.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که آیا این تیم می‌تواند قهرمان شود؟ تصریح کرد: ما مامور به تکلیف هستیم. یقینا با تقویتی که در تعطیلات لیگ داریم (خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات)، در نیم فصل دوم نتایج بهتری خواهیم گرفت. ما دو روز استراحت می‌کنیم وسپس به یک اردو می‌رویم.

امیر قلعه‌نویی همچنین در نشست خبری بعد از دیدار تیمش برابر ذوب آهن گفت: به مجتبی حسینی تبریک می‌گویم که تیمش چنین بازی باکیفیتی را مقابل ما به نمایش گذاشت.

او با گلایه از هادی محمدی ادامه داد: هادی محمدی زمانی که در ذوب آهن بود عالی کار می‌کرد اما در این چند ماه برای ما درست و خوب بازی نکرده است.

قلعه‌نویی ادامه داد: داوری خیلی خوب بود و زرگر خوب داوری کرد اما اعتقاد دارم که یک صحنه روی مهدی کیانی پنالتی شد که داور می‌توانست این پنالتی را بگیرد.

وی درخصوص برنامه تراکتور در نیم فصل هم گفت‌: به دلیل شرایط آب و هوایی در تبریز نمی‌مانیم و دنبال یک اردو هستیم که امیدوارم برگزاری اردو را هماهنگ کنیم و در این اردوها بازیکنان جدیدمان هماهنگ شود.

سرمربی تیم تراکتور درخصوص کرار جاسم گفت: کرار باید حتما با برخورد مواجه شود و نمی‌شود بازیکنی هر کاری که دلش خواست در تیم بکند.

قلعه‌نویی درخصوص سروش رفیعی و جدا شدنش از تراکتور گفت: سروش اگر دوست داشت بماند، بماند و اگر هم نخواست می‌تواند برود و من حتی حاضرم با هزینه شخصی خود برای وی یک مهمانی بگیرم چرا که او در تراکتور زحمت کشیده و برای ما سنگ تمام گذاشت.

کد خبر : ۴۴۳۳۶۲