خبرگزاری کار ایران

حسینی: اتفاقات عجیب رخ نمی‌داد سومین بار به فینال جام حذفی صعود‌ می‌کردیم/ حدادی‌فر نیم فصل برمی‌گردد

سرمربی تیم ذوب آهن معتقد است که تیمش استحقاق رسیدن به فینال برای سومین بار پیاپی را داشته است.

به گزارش ایلنا، مجتبی حسینی در مورد شکست در ثانیه‌های پایانی مقابل تراکتورسازی تبریز در نیمه نهایی جام حذفی گفت: شناخت خوبی از تراکتور داشتیم و می‌دانستیم که نقاط قوت آن‌ها چه جاهایی است. سعی داشتیم با دفاع فشرده نقطه قوت حریف را از بین ببریم. بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند ولی به هر ترتیب این اتفاق رخ نداد و بازی را واگذار کردیم.

سرمربی تیم ذوب آهن در مورد ناکامی از صعود به سومین فینال پیاپی و هم چنین برنامه ذوب آهن در پنجره زمستانی افزود: فکر می‌کنم اگر اتفاقات عجیب و قریب رخ نمی‌داد می‌توانستیم برای سومین بار به فینال برسیم و تیم ما این استحقاق را داشت. نمی‌دانم داور چطور از کارت‌های خود استفاده کرد و به هر حال این مسائل در فوتبال برای ما طبیعی شده و به آنها عادت کرده‌ایم.

وی ادامه می‌دهد: با توجه به اینکه بازیکنان خوبی که داریم تنها یک بازیکن در نیم فصل جذب تیم می‌کنیم.

حسینی در مورد داوری این مسابقه خاطرنشان کرد: آقای زرگر داور خوبی است و می دانم که اگر اشتباهی هم بوده سهوی بوده است. ولی فکر می‌کنم در صحنه اخراج تبریزی یک مقدار عجله کرد و حق نیست تیمی30 دقیقه جلوی تراکتور 10 نفره بازی کند.

مجتبی حسینی در نشست خبری پس از پایان بازی در خصوص حذف ذوب‌آهن در مرحله نیمه نهایی جام حذفی گفت: تراکتورسازی از روی سانتر توسط فرزاد حاتمی به گل رسید و گل دوم را هم از روی ضدحمله به ثمر رساندند. ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما این اتفاق نیفتاد. باید به تراکتوری‌ها تبریک بگویم که راهی فینال شدند. امیدوارم در ادامه رقابت‌‌های لیگ، بازیکنان ما مزد زحمات‌شان را بگیرند و شکست جام حذفی را جبران کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص تعویض مهدی رجب‌زاده گفت: تعویض حق هر مربی است. در مورد تعویض مهدی رجب‌زاده باید بگویم احساس کردیم که او خسته شده بود.

وی در خصوص اینکه چرا ذوب‌آهن فعالیتی در نقل‌وانتقالات ندارد، گفت: بازیکن گرفتن کار سختی نیست، اما بازیکن خوب گرفتن سخت است. خوشبختانه با بازگشت قاسم حدادی‌فر و جذب یک بازیکن لبنانی که هنوز قطعی نشده است، تیم‌مان را تقویت می‌کنیم. ما از بازی دادن به جوانان ضرر نمی‌کنیم، اما اگر بازیکن خوب گیر بیاید، به تیم اضافه خواهیم کرد. وقتی حدادی‌فر و مهرداد قنبری اضافه شوند، می‌توانند نقش خوبی را در تیم ایجاد کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این سؤال که چرا مرتضی تبریزی با هادی محمدی درگیر شد، تصریح کرد: تبریزی به علت انگیزه بالایی که در زمین داشت، دو کارت بی‌‌‌دلیل از داور گرفت. داور خیلی راحت تیم ما را 10 نفره کرد و خوب نیست در یک دیدار بزرگ، داور نقشی را بازی کند که تیمی متضرر شود. متأسفانه امروز این اتفاق افتاد.

حسینی در رابطه با برنامه‌‌های ذوب‌آهن در نیم‌فصل دوم لیگ برتر افزود: دو هفته بیشتر برای آغاز مسابقات نیم‌فصل دوم زمان نداریم. ما سه روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم و هفدهم دی ماه یک بازی دوستانه با پیکان برگزار خواهیم کرد و سپس هفته بعد با پیکان در لیگ بازی می‌کنیم. ما اردوی خاصی را در نظر نداریم و تمرینات‌مان را پیگیری خواهیم کرد.

کد خبر : ۴۴۳۳۶۹