خبرگزاری کار ایران

کونته: 13 پیروزی متوالی در لیگ برتر انگلیس دشوار است

سرمربی ایتالیایی چلسی پس از پیروزی تیمش برابر استوک سیتی گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا 13 بازی متوالی در چنین لیگ دشواری پیروز شدن بسیار کار سختی است.

به گزارش ایلنا، شاگردان آنتونیو کونته موفق شدند در دیداری مهیج از سد استوک سیتی بگذرند و صدرنشینی خود را در جدول رده بندی تثبیت کنند.

سرمربی ایتالیایی چلسی در پایان بازی گفت: باید به بازیکنانم تبریک بگویم زیرا 13 بازی متوالی در چنین لیگ دشواری پیروز شدن بسیار دشوار است. استوک سیتی بسیار خوب بازی کرد و آنها از ابتدای بازی قصد داشتند تا توپ‌های بلندی برای پیتر کرواچ ارسال کنند و از توپ‌های دوم به بهترین شکل استفاده کنند.

وی ادامه داد: شاگردانم نشان دادند که قادرند در برابر روش‌های مختلف هر تیمی مقاومت کنند و با تعهد بالا و کار گروهی منسجم موفق شدند این دیدار را نیز با پیروزی پشت سر گذاشتند. من از نمایشی که بازیکنانم داشتند بسیار خوشحالم.

کونته در خصوص تعطیلات کریسمس عنوان کرد: در ابتدا علاقمندم که سال جدید را همراه با بازیکنانم جشن بگیریم و بعد از آن به فکر دیدار بعدی باشیم. اگر ما نتوانیم در نهایت فاتح لیگ برتر شویم، این آمار و ارقام و رکوردها هیچ اهمیتی نخواهند داشت و تنها در این مقطع می‌توانیم به آن افتخار کنیم. در حال حاضر برای ما مهم‌ترین نکته حفظ تمرکز است زیرا نیمه دوم فصل باقی مانده است.

کد خبر : ۴۴۳۴۱۹