خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

حاج محمدی و افشین بودند، کاوه نبود/ چشمی و کریمی اختصاصی تمرین کردند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برگزار شد که حاج محمدی و آرش افشین در جمع بازیکنان حاضر بودند اما کاوه رضایی در ادامه غیبتش در تمرین امروز شرکت نکرد.

به گزارش ایلنا، تمرین امروز آبی پوشان پایتخت که قرار بود از ساعت 11:30 امروز در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شود، از ساعت 12 در کمپ اختصاصی این باشگاه شروع شد.

در تمرین امروز به جز کاوه رضایی سایر بازیکنان حضور داشتند و زیر نظر کادرفنی استقلال به تمرین کردن پرداختند.

آرش افشین و امین حاج محمدی که شایعاتی در مورد خروجشان از لیست استقلال به گوش می رسد، امروز در کنار سایر بازیکنان تمرین کردند.

بازیکنان استقلال در ابتدای تمرین با دویدن دور زمین بدن های خود را گرم کردند و بعد از آن تمرینات تاکتیکی آبی پوشان آغاز شد.

محسن کریمی که تازه از بند مصدومیت رهایی یافته، به صورت اختصاصی کار با توپ انجام داد. روزبه چشمی نیز زیر نظر دکتر ستوده تمرین‌های مخصوصی را همراه با توپ انجام داد و بخشی از تمرینات او هم مربوط به کارهای کششی بود. محسن کریمی از اواسط فوتبال درون تیمی، بدون پوشیدن کاور به جمع سایر بازیکنان پیوست.

مهمترین بخش تمرین امروز استقلال به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت و نکته جالب این بود که منصوریان یعقوب کریمی و بهنام برزای را مامور یارکشی کرده بود.

امروز مهدی رحمتی در جریان تنیس فوتبال با مصدومیتی جزیی روبرو شد ولی مشکلش چندان جدی نبود و به تمرین ادامه داد.

تمرین آبی‌پوشان ساعت 13:5 با سرد کردن به پایان رسید. کادرفنی هم هنگام سرد کردن ضرباتی را به سمت دروازه سیدحسین حسینی زدند تا آمادگی این دروازه‌بان را بسنجند.

کد خبر : ۴۴۳۶۰۶