خبرگزاری کار ایران

دیدار دوستانه

برترى دو گله پرسپولیس برابر پارس جنوبی

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 14 امروز یکشنبه در یک بازی دوستانه برابر تیم دسته اولی پارس جنوبی به میدان رفت.

به گزارش ایلنا، سرخپوشان پایتخت در راستای برنامه آماده سازی خود برای شروع نیم فصل دوم، امروز برابر تیم پارس جنوبی به میدان رفتند. برانکو ایوانکوویچ در این دیدار برای شروع بازی، ترکیب اصلی را به میدان فرستاد.

علیرضا بیرانوند، محمد انصاری، مهدی طارمی، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، رامین رضائیان، وحید امیری، علی علیپور و فرشاد احمدزاده نفراتی بودند که پرسپولیس، بازی را با آنها شروع کرد.

این دیدار از ساعت 14 با سوت داور آغاز شد.

اولین گل این دیدار در دقیقه 19 بازی روی کار تیمی زیبا به ثمر رسید. در این صحنه رامین رضائیان توپی را روی دروازه حریف ارسال کرد که مهدی طارمی با یک جاگیری مناسب و ضربه‌ای خوب آن را به گل بدل کرد.

سرخپوشان بعد از گل، به حملات خود ادامه دادند و تا دقیقه 35 بازی، سه بار به گلزنی نزدیک شدند اما تلاش آنها بی‌ثمر ماند، تا اینکه گل دوم پرسپولیس در دقیقه 44 روی پاس رو به جلوی رامین رضائیان و ضربه نهایی علی علیپور ثبت شد.

علی‌رغم بازی پربرخورد در نیمه اول، در نیمه دوم بازی نسبتاً آرام دنبال شد و دو تیم نیز موقعیت‌های گلزنی داشتند که از دست دادند.

پرسپولیس در پایان نیمه دوم موفق شد این تیم را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد.

ترکیب سرخپوشان در نیمه دوم دستخوش تغییراتی شد و نفراتی چون رادوشویچ، پل‌یانسکی، صادق محرمی، طاهرخانی، علوان‌زاده و ادم همتی به ترتیب به جای بیرانوند، محمد انصاری، رامین رضاییان، محسن مسلمان، مهدی طارمی و علی علیپور وارد میدان شدند.

در اوایل نیمه اول علی‌اکبر طاهری در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا کرد و از نزدیک نظاره‌گر عملکرد تیم پرسپولیس شد.

کد خبر : ۴۴۳۷۰۱