خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

دهمین شکست کاله/ پیروزی شهرداری ارومیه بدون تراویسا

تیم والیبال بانک سرمایه در نخستین مسابقه هفته پانزدهم لیگ برتر موفق به شکست کاله مازندران شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال, هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ساری، ورامین، ارومیه و گنبد پیگیری می شود.

در نخستین مسابقه این هفته و در خانه والیبال تهران تیم بانک سرمایه میزبان کاله مازندران بود و سه بر صفر این تیم را از پیش رو برداشت.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم کاله مازندران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 22 و 25 بر 18 مغلوب بانک سرمایه شدند تا دهمین شکست خود را در این دوره از رقابت ها تجربه کنند.

بانک سرمایه با کسب این پیروزی در این دیدار 80 دقیقه که 300 تماشاگر داشت، تعداد بردهای خود را به عدد 13 رساند و 35 امتیازی شد.

مرتضی اکرمی و مرتضی علایی به عنوان داوران اول و دوم قضاوت دیدار دو تیم بانک سرمایه و کاله مازندان را بر عهده داشتند و علی یاوری نیز ناظر این مسابقه بود.

در دومین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال، تیم شهرداری ارومیه که سرمربی اش ایران را ترک کرده است، میزبان خاتم اردکان بود و سه بر صفر به پیروزی رسید تا نهمین پیروزی خود را به دست آورد.

خاتم اردکان در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 34 بر 32، 25 بر 18 و 25 بر 11 مغلوب میزبان خود شد تا نهمین شکست خود در این فصل را تجریه کند.

محمد شاهمیری، علیرضا قریب و محمد حسن شفقی به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

بهمن جهاندیده، محمد رضی پور، رضا سلیمانی، مسعود عزیزی، بابک امیری، علیرضا بهبودی و علی اصغر میر حسینی ترکیب تیم خاتم اردکان در ابتدای این مسابقه بود.

تیم شهرداری ارومیه نیز با ترکیب حامد رضایی، رحمان داودی، مجتبی میرزاجانپور، پرویز پزشکی، فرهاد پیروت پور، آرمین تشکری و عبدالرضا علیزاده در ابتدای این مسابقه به میدان آمد.

در سومین مسابقه این هفته لیگ برتر والیبال، تیم سازمان عمران شهرداری ساری میزبان نارنجی پوشان سایپا بود و سه بر یک مغلوب میهمان خود شد تا هفتمین شکست خود را تجربه کرده باشد.

شاگردان مسعود آرمات در ست دوم 25 بر 20 مغلوب نماینده ساری شدند اما در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 35 بر 33 به پیروزی رسیدند تا فاتح این دیدار خارج از خانه باشند.

اصغر کاظمی، وحید پورکاشیان و یونس حسن زاده به عنوان داوران اول و دوم و ناظر قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

این دیدار دو ساعت و 20 دقیقه طول کشید و سه هزار و 500 تماشاگر داشت. محمد جواد حیدری بازیکن سایپا به دلیل اعتراض به داوری در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

رضا قرا، مجتبی شعبان، محمدطاهر وادی، علیرضا جدیدی، سعید شیرود، ساسان فائزی و مصطفی حیدری ترکیب اولیه سایپا در این مسابقه بودند.

همچنین تیم سازمان عمران شهرداری ساری این مسابقه را با ترکیب حسین امیری، ادریس دانشفر، محمد غلامی، ساسان دژآرا، علیرضا جلوه، میلوش کولافیچ و ناصر رحیمی پناه آغاز کرد.

کد خبر : ۴۴۳۷۷۰