خبرگزاری کار ایران

خرسندنیا از پدیده جدا شد/ مشهدی‌ها به دنبال جذب هادی عقیلی و فرشید باقری

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان گفت: محمدرضا خرسندنیا از باشگاه پدیده جدا شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پدیده خراسان، جواد طاری بخش با اشاره به فرصت باقی مانده تا پایان نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: جلسات خوبی بین کادر فنی و مدیرعامل باشگاه در راستای جذب بازیکنان مدنظر  برگزار گردیده است و انشالله طی روزهای آینده نیز نفرات مدنظر را جذب خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها بازیکنی که از پدیده جدا شده است محمدرضا خرسندنیا می‌باشد که امروز نیز با حضور در باشگاه رضایت نامه خود را گرفت تا به تیم دیگری برود و برایش آرزوی موفقیت داریم.

طاری بخش اظهار کرد: ما پیش از این 2 جای خالی در لیست تیم داشتیم که با توجه به مصدومیت فریبرز گرامی و خارج شدن او از لیست و همچنین جدایی خرسندنیا جای خالی ما برای جذب بازیکن به 4 نفر رسید و امیدواریم مذاکراتمان با بازیکنان مدنظر در روزهای آینده نتیجه بخش باشد.

سخنگوی باشگاه پدیده خراسان درباره بازیکنان مدنظر این باشگاه برای جذب در نیم فصل افزود: کادر فنی لیست خودش را ارائه کرده است که در این لیست نفراتی چون کریم اسلامی، مهرداد بایرامی، فرشید باقری هادی عقیلی و چند بازیکن دیگر وجود دارد که باشگاه با آنها وارد مذاکره شده است.  

کد خبر : ۴۴۴۰۷۳